خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تازه ترین اثر حامد زمانی با نام جهاد / صوت

به گزارش ادیان نیوز، تازه‌ترین اثر حامد زمانی با عنوان «جهاد» و با محوریت «جهاد مغنیه» منتشر شد. آهنگسازی این اثر بر عهده حامد زمانی بوده و تنظیم موسقی را امیر جمالفرد انجام داده و شعر این قطعه را قاسم صرافان سروده است.
حامد زمانی درباره این اثر می‌گوید: قطعه «جهاد» به مضمون مقاومت اسلامی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه است اشاره دارد و در آن از مدافعان حرم نیز گفته شده است.
وی با بیان اینکه جهاد هیچگاه تمام شدنی نیست و همواره ادامه دارد، تاکید می‌کند: در ترانه به این موضوع پرداخته شده که «جهاد» تنها نام شهید جهاد مغنیه نبود بلکه اندیشه و راه و رسم وی نیز بر پایه جهاد در راه خدا بود.
اثر «جهاد» در ابتدا به معرفیِ جهاد می‌پردازد و در ادامه اشاره‌ای به مقاومت اسلامیِ برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه دارد. سپس در فضایی احساسی به مدافعان حرم می‌پردازد؛ قطعه‌ی «جهاد» در این بخش و با اسم جهاد می‌خواهد بگوید که شهید جهاد مغنیه فقط نامش جهاد نبود، بلکه اندیشه و رسمش هم جهاد بود. در پایان این قطعه، شعر بر روی این نکته تاکید دارد که: جهاد هیچوقت تمام شدنی نیست و همواره ادامه دارد.
قطعه «جهاد» به همت موسسات رسانه‌ای اوج و حقیقت ساخته شده است.
در ادامه می‌توانید قطعه «جهاد» را با صدای حامد زمانی بشنوید و یا دانلود کنید:
تازه ترین اثر حامد زمانی با نام جهاد / صوت
منبع: فرهنگ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.