خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تجاوز رهبر فرقه مائوئیست به پیروانش!

به گزارش ادیان نیوز، آراویندان بالاکریشنان که ۷۵ سال دارد، به اعضای فرقه‌اش را باورانده بود که قدرتی شبیه خدا دارد.
در جریان محاکمه در دادگاه گفته شد که وی طی ۳۰ سال به دو تن از پیروان خود تجاوز کرده است.
کیتی مورگان دیویس، دختر آراویندان بالاکریشنان گفت وضعیت “وحشتناک، خیلی غیر انسانی و تحقیر آمیزی” بود.
خانم مورگان دیویس ۳۳ ساله که خواسته نام اصلی‌اش فاش نشود، افزود: “من خود را مانند یک پرنده در قفس با بال‌های بریده احساس می کردم.”
آقای بالاکریشنان در ارتکاب جرائمی چون خشونت و بی‌رحمی نسبت به کودکان، زندانی کردن غیرقانونی افراد و تجاوز مجرم شناخته شد.
در دادگاه گفته شد که او سازمان مکتب کارگران مارکسیسم-لنینیسم-مائو تسه تونگ را در دهه ۱۹۷۰ در جنوب لندن تاسیس کرده و پیروانش را متقاعد می‌کرده که می‌تواند ذهن آن‌ها را بخواند و دارای نیروی مافوق طبیعی است.
دختر آراویندان بالاکریشنان، او را “عاشق خود و بیمار روانی” توصیف کرد و گفت: “افراد مورد پسند او کسانی مثل استالین، مائو، پل‌پوت و صدام حسین بودند – در خانه نیز اجازه نداشتیم از آنها انتقاد کنیم.”
خانم مورگان دیویس در سال ۲۰۱۳ با یک سازمان خیریه ضد برده‌داری تماس گرفت و توانست از چنگ پدرش فرار کند. او شماره تلفن این سازمان خیریه را در خبرها دیده و حفظ کرده بود.
از آن زمان او به منطقه لیدز بریتانیا نقل مکان کرد و به تحصیل پرداخت. او می‌گوید: “من تمام زندگی‌ام متعلق به خودم نبودم و حالا شانس دارم خودم باشم.” 
منبع: تیک
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.