خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تشدید فیلترینگ شبکه های اجتماعی در فلسطین اشغالی

به گزارش ادیان نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند مسئولان سانسور نظامی این رژیم ضمن افزایش کنترل و نظارت بر شبکه های اجتماعی از جمله فیس‌بوک ، از کاربران این شبکه ها خواسته اند قبل از منتشر کردن مطالب خود ، مجوز انتشار دریافت کنند.
اسرائیل تصمیم گرفته است تا کنترل و نظارت خود را  بر رسانه ها و صفحات فیس بوک وابسته به این رژیم افزایش دهد.
این خبرگزاری به نقل از روزنامه صهیونیستی  هاآرتص نیز نوشت: مدیریت سانسور نظامی اسرائیل، از ۳۰ شبکه فعال در شبکه اجتماعی فیس بوک خواسته است اخبار مربوط به اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی را منتشر نکنند.
 این روزنامه صهیونیستی نوشت در ابتدا سیاست تشدید کنترل و نظارت فقط بر  رسانه ها اعمال می شد، اما اکنون از کاربران فعال در فیس بوک هم خواسته شده تا در انتشار مطالب و اخبار، «قانون سانسور نظامی» را رعایت کنند.
خبرگزاری قدس افزود: صهیونیستها به طور دقیق هر روز محتوای شبکه های اجتماعی فلسطینی ها را بررسی می کنند و در تلاش اند از نشر مطالبی که فلسطینیها را به عملیات علیه اسرائیلی ها ترغیب می‎کند، جلوگیری کنند.
 «قانون سانسور نظامی» که رسانه های رژیم اشغالگر قدس ملزم به رعایت آن هستند، شامل سانسور اخبار مربوط به مسائل امنیتی و سیاسی این رژیم می شود. رعایت نکردن این قانون جرم به شمار می رود.
منبع: قدس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.