خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شهدای آشوری، نشانگر پایبندی ما به نظام و میهن است/ فردا پای صندوق‌های رای خواهیم رفت

به گزارش ادیان نیوز، فردا جمعه هفتم اسفند برای همه ایرانیان روزی سرنوشت ساز می باشد. چراکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یکی از برجسته ترین اتفاقات قلمداد می شود از این رو همه ایرانیان از هر دین و آیینی خود را موظف به پاسداری از میهن و نظام و انقلاب می دانند. 
در آستانه انتخابات ۷ اسفند، دبیرکل اتحادیه جهانی آشوری‌ها و نماینده ادوار ششم، هفتم، هشتم و کنونی حوزه انتخابیه نمایندگان اقلیت دینی آشوریان در گفتگو با جام نیوز تاکید کرد که آشوریان نیز همانند سایر پیروان ادیان مختلف در ایران فردا پای صندوق های رای خواهند آمد.  
وی با بیان اینکه “این مجلس نیاز به فعالیت بسیار سخت و شبانه روزی دارد” تاکید کرد: نظر به فرجام برجام، این انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مجلس به افرادی کارآمد و با تجربه نیاز دارد تا مسایل پسابرجام را به خوبی مدیریت کنند.  
یوناتن بت کلیا در ادامه گفتگو با جام نیوز افزود: آشوریان ایران همواره و در هر برهه ای در کنار سایر هموطنان خود بوده و هیچ گاه خود را تافته جدابافته ای از ایرانیان ندانسته اند و همیشه حاضر در صحنه بوده اند. 
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوری‌ها با بیان این نکته که “شهدایی که نثار این مرز و بوم کرده ایم گوشه ای از صحت این مدعاست” اضافه کرد: من از آشوریان عزیز می خواهم که همانند گذشته با حضور گسترده خود بر پای صندوق های رای ضمن احترام به خون شهدای عزیزمان دلباختگی خود به ایران عزیز را به نمایش بگذارند. 
یوناتن بت کلیا با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در منزل یکی از خانواده های شهدای آشوری ایران گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در منزل این شهید نشانگر این بود که در ایران مساوات و برابری همواره وجود داشته و دارد و برای رهبر انقلاب همه شهروندانی که در ایران زندگی می کنند از یک حق برخوردارند و هیچ کس بردیگری برتری ندارد.  
وی در پایان با اشاره به رویکرد برخی رسانه ها و شبکه های مسیحی فارسی‌زبان در خارج از کشور که رویکردی تخریبی نسبت به جمهوری اسلامی و انتخابات دارند گفت: عیسی مسیح فرموده که همسایه خود را همانند خود دوست بدار! عیسی مسیح هرگز تخریب و نفرتی را در سخنانشان نداشته اند و همواره ندای محبت و صلح را فریاد نموده اند، پس اگر این افراد ادعای مسیحیت دارند می بایست بر طبق فرمایشات مسیح عمل نموده و به جز راستی و حقیقت چیز دیگری را بیان نکنند و ای کاش راه راستین مسیحیت را در پیش گیرند. نه اینکه نابرابری اقلیت‌ها در ایران را به مخاطبان خود القا کنند.
منبع: جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.