خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حضور پرشور در انتخابات نشانه تعهد و رشد عقلانی مردم و کشور ماست

به گزارش ادیان نیوز، حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار داشتند: خداوند متعال را شاکریم که این انتخابات بدون عوارض و مشکلات به پایان رسید.
ایشان ابراز داشتند: دشمنان تلاش بسیاری داشتند که مشکلاتی درست نمایند، اما ملت ایران رشد عقلانی و تعهد خود را به اسلام نشان داده و با حضوری پرشور پاسخ مناسبی به دشمنی دشمنان دادند.
این مرجع تقلید با بیان این مطلب که این انتخابات از دو جهت بسیار خوب بود، خاطرنشان ساختند: شرکت بسیار خوب مردم در این انتخابات و همچنین برگزاری آن بدون حوادث و مشکلات، دو جهت مثبت آن بوده است.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی تصریح کردند: مردم ایران در این انتخابات، آرام پای صندوق های رأی رفته و نام کاندیدای مورد نظر خود را داخل صندوق های رأی انداختند که بسیار کار ارزشمندی بود.
این مفسر قرآن کریم بیان داشتند: استقلال در برگزاری انتخابات و انجام آن بدون حادثه و مشکلات، از مباحث بسیار مهمی است که بحمدالله حاصل شد که نشانه رشد فکری و سلامت روح مملکت و ملت ماست.
این استاد خارج فقه حوزه در پایان اظهار داشتند: به سهم خودمان از تمام ملت ایران برای شرکت در انتخابات تشکر می کنیم.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.