خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فرج الله سلحشور توسط موساد ترور شد

فرج الله سلحشور توسط موساد ترور شد
ادیان نیوز: به گزارش شیعه ریپورت منابع خبری فاش کردند که کارگردان تلویزیونی مشهور ایران فرج الله سلحشور توسط نیروهای موساد مسموم شده است و به شهادت رسیده است.
این پایگاه خبری گزارش داد : فرج الله سلحشور که مدت‌ها به واسطه عوارض بیماری سرطان ریه در شرایط بغرنجی به سر می‌برد و از ۲۷ دی ماه ریه‌اش از کار افتاده بود، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به گفته ی این منبع خبری شیوه ی ترور سلحشور به شیوه ی ترور یاسر عرفات رئیس جمهوری وقت فلسطین و عبدالعزیز حکیم رئیس مجلس اعلای عراق صورت گرفته است.
الوعی نیوز در ادامه نوشت که تنها هدف اسرائیل از ترور سلحشور کلید نخوردن پروژه ی فیلم حضرت موسی علیه السلام است.
ترور فرج الله سلحشور
فرج الله سلحشور که متولد سال ۱۳۳۱ در شهر قزوین بود، کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی-مذهبی چون ایوب پیامبر(ع)، مردان آنجلس و یوسف پیامبر(ع) را در کارنامه زرین خود دارد. این آثار به ویژه سریال یوسف پیامبر، در سراسر دنیا مخاطبان فراوان و میلیاردی پیدا کردند به گونه ای که در بسیاری از کشورهای منطقه و اسلامی، نام این سریال ها پرآوازه است.
او که از ۲۷ دی ماه امسال بر اثر وخامت حالش در بیمارستان بقیه الله (عج) بستری بود، قصد داشت مجموعه موسی پیامبر(ع) را کارگردانی کند.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.