خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مصائب دختر مصری که مسلمان شد

به گزارش ادیان نیوز، نیروهای پلیس مصر توانستند یک دختر مسیحی را که به تازگی مسلمان شده است از مرگی که خانواده‌اش برای او رقم زده بودند، نجات دهند. مادر این دختر سه روز پس از اسلام آوردن وی او را در اتاقش در حال نماز دید و متوجه شد که وی مسلمان شده است.
این دختر پس از فاش شدن موضوع مسلمان شدن خود، اعتراف کرد که در یکی از مساجد شهر نصر و با رضایت و تمایل کامل اسلام آورده و این اقدام را به دلیل علاقه به دین اسلام انجام داده است؛ اما خانواده او شامل پدر و مادر و یک خواهر و برادر به نام نبیل پس از پی بردن به این موضوع او را تحت فشار و آزار و اذیت قراردادند تا بار دیگر به مسیحیت بازگردد؛ اما او مخالفت کرده و همچنان بر مسلمان ماندن خود تأکید کرد و به این ترتیب به استقبال آزار و اذیت‌های خانواده خود رفت.
بر اساس گزارش روزنامه المصریون چاپ مصر، این آزارها تا آنجا پیش رفت که خانواده این دختر درصدد پرت کردن وی از بالکن و کشتن او برآمدند اما فریاد و درخواست کمک او از  عابران منجر شد که مردم به کمک او رفته و از نیروهای امداد و پلیس کمک بخواهند. خانواده این دختر مسلمان پس از نجات وی از سوی نیروهای پلیس و امداد در پاسخ به این اقدام گفتند که فرزندشان معلولیت ذهنی دارد و به همین دلیل در تلاش برای خودکشی بود؛ اما این دختر در حضور پلیس اعلام کرد که مسلمان شده است و از آن‌ها خواست که از وی در برابر سنگدلی خانواده‌اش حمایت کنند.
منبع: شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.