خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پرچم همجنسگرایان در جده بالارفت

به گزارش ادیان نیوز، نامه سعودی “عکاظ” نزدیک به دفتر پادشاهی عربستان، از برافراشته شدن پرچم همجنس بازان در شهر جده و تصمیم همزمان عربستان برای تشدید مجازاتها در این زمنیه خبر داد.
هیئت تحقیقات و دادستانی کل در شهر جده عربستان یک پزشک را متهم کرد که پرچم همجنس بازان را بر فراز خانه خود در این شهر برافراشته است.
این هیئت خواهان مجازات تعزیری این پزشک شد، زیرا فعل حرامی را مرتکب شده است که مجازات شرعی دارد.
به گزارش روزنامه عکاظ، این هیئت، کار تحقیق از این پزشک را به خاطر نقض عفت عمومی به پایان برد و وی را به قید ضمانت آزاد کرد. این پزشک اتهام وارده را انکار می کند و می گوید که پرچم را از طریق اینترنت به خواست یکی از فرزندانش خریداری کرده و نمی دانسته است که از نمادهای همجنسگرایان به شمار می رود.
این روزنامه نوشت: هیئت تحقیقات و دادستانی کل در جده در مسیر بالابردن سقف مجازاتی که دادستانی کل درخصوص پرونده های مربوط به همجنسگرایی خواهان آن است، حرکت می کند تا اینکه به سطح مجازات قتل تعزیری در موارد همراه با عمل عمدی یا اظهار آن از طریق شبکه های اجتماعی در اینترنت برسد.
روزنامه عکاظ به نقل از منابع خود نوشت: رویکرد جدید درپی مشاهده افزایش اظهار موارد همجنسگرایی است، به طوری که این افراد تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.