خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ترامپ: ورود مسلمان به آمریکا به شرط ثروتمندی و دوستی با من

به گزارش ادیان نیوز، دونالد ترامپ؛ نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا که به اتخاذ مواضع اسلام ستیزانه و تند علیه مسلمانان مشهور است، اخیراً در کمپین انتخاباتی ایالت ویسکانسین گفته است سخنان قبلی او درباره ممنوع الورود بودن مسلمانان به خاک آمریکا شامل حال دوستان مسلمان ثروتمند او نمی‌شود. وی به خبرنگار MSNBC اظهار داشت من دوستان مسلمان ثروتمندی دارم که با من در تماسند و البته برخی از آنها ثروت بسیار زیادی دارند. واضح است؟
کریس متئوس خبرنگار MSNBC در ادامه از دونالد پرسید آیا این دوستان ثروتمند شما اجازه ورود به آمریکا را دارند؟ و دونالد ترامپ در جواب وی گفت بله فقط آنها میتوانند به آمریکا بیایند.
انتخابات مقدماتی هر دو حزب در ایالت ویسکانسین طی چند روز آینده برگزار می شود و دونالد ترامپ در سخنانی در جمع هواداران خود، با وعده پیروزی در این رأی گیری، گفته است که با موفقیت در ویسکانسین، نامزدی نهایی او قطعی است. دیگر داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری از هر دو حزب هم برای مبارزه جهت کسب آرای رأی دهندگان ویسکانسین تلاش می‌کنند.
منبع: موسسه گفتگوی ادیان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.