خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فتوای خاخام صهیونیست جهت اخراج فلسطینیان از اراضی اشغالی

به گزارش ادیان نیوز، با اوج گرفتن انتفاضه قدس، خاخام اسحاق یوسف در فتوایی علیه فلسطینی ها، صهیونیست ها را به اخراج فلسطین ها از اراضی اشغالی دعوت کرد.
افیشای بن حاییم کارشناس صهیونیست در گفتگو با شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: “اسحاق یوسف خاخام برجسته رژیم غاصب اسرائیل در اظهارات تند و تهاجمی خود علیه فلسطینی ها اعلام کرد، حضور غیر یهودی ها در اسرائیل حرام است.”
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات اسحاق یوسف را در این باره پخش کرد.
وی ادعا کرد: “طبق تعالیم شریعت حضور غیر یهودی ها برای زندگی در اسرائیل حرام است. اگر قدرت در اختیار داشتم یکی فلسطینی هم در اسرائیل باقی نمی گذاشتم. اما دست ما بسته است و این امکان را نداریم. چاره ای جز انتظار مسیح نداریم با آمدن او نجات می یابیم.”!!
این خاخام صهیونیست افزود: “یک بیگانه تنها در صورتی می تواند در اسرائیل زندگی کند که فرایض هفتگانه فرزندان نوح را بپذیرد.”
بن حاییم در این باره گفت: “حاخام اسحاق یوسف با  اظهارات تند و تهاجمی خود علیه بیگانگان که منظورش فلسطینی ها هستند، از منش حاخام عوفدیا یوسف پیروی می کند.”
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.