خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عکاس مسلمان، برنده جایزه خبری ادیان در آمریکا

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ابوت‌اسلام؛ «سنا الله» دختر عکاس مسلمان، که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته عکاسی خبرنگاری است، می‌گوید: این جایزه، ارزش روایت از زندگی مسلمانان در آمریکا را بیشتر نشان می‌دهد، به‌خصوص اکنون که آمریکایی‌ها درباره دین ما بحث و از آن انتقاد می‌کنند.

 
جایزه گلدزیهر به روزنامه‌نگاران آمریکایی که اخبار و گزارش‌های مربوط به پیروان ادیان مسیحیت، یهودیت و اسلام را در آمریکا پوشش خبری ‌می‌دهند، داده می‌شود. 

موضوع مسابقه عکاسی امسال، عکاسی از محل‌های عمومی عبادت پیروان این ادیان بود. سنا الله، یکی از شش نفری است که در آمریکا برنده این جایزه ۵۰۰۰ دلاری شده  است.
 
عکاس مسلمان، برنده جایزه خبری ادیان در آمریکا / آماده

وی می‌گوید:  پروژه عکاسی من بخشی از جنبه‌های اسلام را به نمایش می‌گذارد که بسیاری از مردم نمی‌بینند یا افرادی که مسلمان نیستند، اغلب آن را می‌بینند ولی درک نمی‌کنند. وی امیدوار است با عکاسی، پلی برای ارتباط غیر‌مسلمانان با این دین بسازد و هویت دینی خود را نیز نشان دهد.

در آمریکا، اسلام پس از مسیحیت و یهودیت، بیشترین پیروان را دارد. بنابر تحقیقی که در سال ۲۰۱۷ انجام شد، ۱,۱ درصد از جمعیت ۲۳۷ میلیونی این کشور مسلمان هستند.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.