خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ارامنه تهران ۵۰۰ میلیون ریال به سیل زدگان خوزستان کمک کردند

اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال کشور از جمع آوری کمک نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی ارامنه تهران به مردم سیل زده استان خوزستان و ارسال آن خبر داد.

اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال کشور از جمع آوری کمک نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی ارامنه تهران به مردم سیل زده استان خوزستان و ارسال آن خبر داد.

«آلیک» – اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال کشور از جمع آوری کمک نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی ارامنه تهران به مردم سیل زده استان خوزستان و ارسال آن خبر داد.

سیبوه سرکیسیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه مراسم ارسال این کمک ها به مناطق سیل زده خوزستان گفت: مردم استان خوزستان و چند استان کشور در اوایل امسال در حادثه ناگوار و غیرقابل پیش بینی شده سیل دچار خسارت شدند و بر اثر این حادثه مردم سراسر کشور به کمک هموطنان خود شتافتند.

وی افزود: جامعه ارامنه تهران نیز به منظور همدردی با هموطنان سیل زده در استان خوزستان به ویژه دشت آزادگان و روستاهای اطراف آن کمک ۵۰۰ میلیون ریالی را به همت شورای خلیفه گری ارامنه و همچنین جمعی از خیرین جمع آوری کرد.

اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال کشور ادامه داد: بیش از ۲۰ سال بود که همه ساله ضیافت افطاری را در کلیسا برگزار کردیم که امسال هزینه افطاری را به مردم سیل زده استان خوزستان اختصاص دادیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به همت هموطنان ارامنه شهر تهران یک دستگاه کامیون حامل کالاهای اساسی مردم سیل زده خوزستان از تهران عازم ۶ روستای دشت آزادگان خواهد شد.

اسقف اعظم سرکسیان یادآور شد: این کامیون حامل کنسرو، آب معدنی، پتو، البسه ورزشی برای کودکان، تعدادی آب سردکن و همچنین سایر مواد مصرفی و غذایی است که قرار است توسط موکب خدام اهل بیت (ع) در تعدادی از روستاهای دشت آزادگان توزیع شود.

وی با بیان اینکه جامعه ارامنه همواره در کنار ملت ایران است افزود: خواستیم به ملت ایران پیام بدهیم که ما هم در شرایط حساس و دشوار در کنار آنان هستیم و خواهیم بود.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.