خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نکاتی درباره خرید کاور مبل فضای خارجی

یافتن راهی برای نگهداری هر چه بهتر از تمامی چیزها و اشیایی که دوست دارید و محفوظ نگه داشتن آن‌ها از کوچک‌ترین خطرها ممکن است کاری دشوار باشد.مفایسه محصولات مختلف با قیمت‌های متفاوت و خواندن تمامی نقد و بررسی‌هایی که درباره آن‌ها نوشته شده نیازمند صرف وقت و انرژی بسیار زیادی است و لذا در نهایت به دنبال راهی هستید که واقعا از این وسایل محافظت کنید.

بنابراین دانستن خواست و نیاز هر دو به یک اندازه اهمیت دارد و دانستن هر دو باعث تصمیم‌گیری درست و انتخاب هر چه بهتر خواهد شد و علاوه بر این در وقت و انرژی و هزینه نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

در ادامه با ۵ نکته آشنا خواهید شد که با دنبال کردن آن‌ها به راحتی می‌توانید به آنچه می‌خواهید و آنچه نیاز دارید رسیده و بهترین کاور مبل را برای مبلمان فضای خارجی خود تهیه کنید.

مطالعه و بررسی تاریخچه محصول

وقتی به خوبی می‌دانید که به دنبال چه چیزی هستید و توقع چه کالایی را دارید، انتخاب کاور مناسب برای مبلمان پاسیو و فضای خارجی خانه نباید کاری چندان وقت‌گیر و خسته‌کننده باشد. بنابراین حتما به صورت آنلاین مشخصات کالای مورد نظر خود از جمله نوع مواد به کار رفته در آن، دسته بندی و روش‌های نگهداری از آن را بررسی کرده و مطالعه کنید.

علاوه بر این می‌توانید به مقایسه محصولاتی که در نظر دارید پرداخته و آن‌ها را از هر نظر با یکدیگر مقایسه کنید. در اکثر موارد کاور مبلمان خارجی دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی است که از آن جمله می‌توان کاور مبل، کاور کاناپه دو نفره خارجی، کاور صندلی راک چیر، کاور تلویزیون، دستگاه گریل و سایر اسباب و وسایلی که در فضای خارجی خانه قرار می‌گیرند اشاره کرد.

در مقایسه و بررسی کاورهای مبل با یکدیگر حتما به موارد زیر توجه داشته و سلسله مراتب زیر را دنبال کنید:

 سبک، مدل، اندازه، جنس مواد تشکیل دهنده و رنگ مبلمان

تمامی این موارد در انتخاب کاور مبل مناسب نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و باید به دقت در نظر گرفته شوند.

آشنایی با خطرات و عوامل تخریب‌کننده محیطی احتمالی

اشعه یو وی نور خورشید، باران، باد، برف، یخ و یخبندان، گردو خاک، شهد درخت، کثیفی پرندگان، برگ درختان، حشرات و حیوانات وحشی از جمله تهدیدهای طبیعی هستند که سلامت کاور مبل فضای خارجی را تهدید کرده و در طول عمر آن تاثیر می‌گذارند.

توصیه می‌کنیم که پیش از خرید لیستی از تمامی این خطرات و تهدیدهای احتمالی وجود در فضای خارجی منزل خود تهیه کرده و جنسی منایب را برای کاور مبل خود انتخاب کنید.

اگر نسبت به عوامل محیطی آگاهی ندارید می‌توانید با مراجعه به اینترنت پی به عوامل محیطی منطقه محل زندگی خود ببرید و سپس با مقایسه جنس کاورهای مورد نظر خود و با توجه به عوامل محیطی تهدیدکننده منطقه خود نسبت به انتخاب کاور مبل مناسب اقدام کنید.

برای مثال در نواحب که دارای آب و هوای گرم و خشک هستند، نور آفتاب جزو عوامل تخریبی طبیعی برای مبلمان به حساب می‌آید لذا باید جنس کاور مبل ضخیم باشد تا از نفوذ اشعه یو وی جلوگیری کند و بدین ترتیب طول عمر مفید مبلمان افزایش یابد.

نکاتی درباره خرید کاور مبل فضای خارجی
نکاتی درباره خرید کاور مبل فضای خارجی

آیا می‌دانستید که چنانچه برای مبلمان فضای خارجی اقدام به خرید کاور می‌کنید، باید اندازه‌ها به گونه‌ای باشد که کاور مبل با زمین برخورد و تماس نداشته باشد تا هوا تواند به راحتی زیر کاور در جریان باشد و از بروز رطوبت و ایجاد کپک جلوگیری شود؟ در ضمن کاورهای خیلی بزرگ نیز باعث جمع شدن آب روی آن می‌شود.

بنابراین درست مانند کفش که باید دقیقا اندازه پا باشد، کاور مبل نیز باید دقیقا اندازه مبل باشد. طبیعتا کاوری که خیلی کوچک باشد به خوبی نمی‌تواند از مبلمان محافظت کند و کاور بزرگ نیز فضایی برای جمع شدن آب برف و باران فراهم می‌آورد. در نتیجه اندازه‌گیری دقیق مبلمان پیش از تهیه کاور اهمیت بسزایی دارد.

اگر با روند و شیوه اندازه‌گیری صحیح مبلمان آشنایی ندارید به راحتی می‌توانید با استفاده از راهنمایی‌هایی که در وبسایت‌های اینترنتی موجود است این کار را انجام داده و یا از فردی که در زمینه دوخت و تهیه کاور مبل سر رشته دارد برای این کار کمک بگیرید.

در نظر گرفتن این موارد در کنار سایر نکات دیگر از جمله توجه به جنس و انعطاف‌پذیری پارچه می‌تواند شما را در خرید بهترین کاور مبل برای مبلمان فضای خارجی خانه یاری کند.

ایرانگان بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

در مجله ایرانگان از مطالب علمی، آموزشی و تحقیقاتی بهرمند شوید و در سایت نیازمندی‌های ایرانگان همواره می‌توانید متخصصان مورد نیاز خود را در مشاغل مختلف آموزشی، خدماتی، پزشکی و صنعتی بیابید.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.