خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هشدار «هنیه» نسبت به تقسیم زمانی و مکانی «مسجد الاقصی»

«اسماعیل هنیه» نسبت به برنامه رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی برای اعمال تقسیم زمانی و مکانی و تغییر هویت اسلامی این مسجد هشدار داد.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) به نقل از الغد، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز(یکشنبه ۲۰ مرداد) نسبت به برنامه رژیم صهیونیستی در هتک حرمت به مسجد الاقصی و ساکنان قدس اشغالی و تلاش برای اعمال تقسیم زمانی و مکانی آن هشدار داد.

هنیه گفت: رهبران این جنبش، اقدامات رژیم صهیونیستی در حق مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران و فراخوانی های متکرر برای یورش به آن به ویژه در عید قربان را دنبال می کنند، این اقدامات نقض و هتک حرمت آشکار حقوق و احساسات میلیون ها مسلمان در سراسر جهان در این روز مبارک است.

هنیه افزود: آنچه در مسجد الاقصی درجریان است، دوباره از واقعیت بعد دینی این درگیری پرده برمی دارد؛ همچنین نشانه تلاش برای ترسیم اسطورهای صهیونیستی است که پایه و اساسی ندارد.

وی ادامه داد: حمایت از الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی، در سایه معادله ای انجام می گیرد که به اتحاد ملت فلسطین و افزایش قدرت و فعالسازی مقاومت در همه اشکال استوار می شود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از امت عربی و اسلامی و ملت فلسطین خواست تا مسئولیت تاریخی در قبال تحولات در قدس اشغالی و مسجد الاقصی را بپذیرند و از پایداری آنها در مقابله با خطرناک ترین توطئه ها برای اولین قبله و سومین مسجد حمایت کنند.

پایان پیام/۴۴

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.