خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هر آنچه باید قبل از سفر به کیش بدانید!

به گزارش ادیان نیوز (ردنا)، بنابر اعلام کی سفر، اول از جاذبه‌های گردشگری شروع کنیم! کیش ۵ ساحل جذاب دارد با ویژگی‌های خاص که عبارت‌اند از ساحل مرجان، ساحل مرد ماهی‌گیر، ساحل کشتی یونانی، ساحل درختان نارگیل و ساحل میرمهنا. هر کدام از این سواحل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند و همه آن‌ها بسیار جذاب و هیجان‌انگیزند. به‌عنوان‌مثال ساحل مرجان همان‌طور که از نام آن پیداست، پر از بقایای مرجان‌هاست. یا به‌عنوان‌مثال در ساحل نارگیل درخت‌های نارگیل رشد کرده‌اند، دیدن این ساحل ما را یاد جزایر استواییِ وسط اقیانوس در فیلم‌ها می‌اندازد! ساحل کشتی یونانی هم که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد! احتمالاً اگر از شما بپرسند شاخصۀ اصلی کیش چیست، چیزی جز کشتی یونانی به ذهنتان نرسد. بهتر است بدانید که چون مالک این کشتی، یک فرد یونانی بوده، اسم آن را کشتی یونانی گذاشته‌اند. بیش از ۵۰ سال است که این کشتی به نزدیکی کیش آمده و انگار که کیش حتی این کشتی را هم به خودش جذب کرده است!

حالا برویم یک سری به جاذبه‌های تفریحی کیش بزنیم. در کیش تفریحات دریایی و حتی خشکی متنوعی را می‌توانید تجربه کنید؛ تفریحاتی که باعث ترشح آدرنالین در بدنتان می‌شود!

مجموعه پارک آبی اوشن کیش اولین نمونه این تفریحات است! این پارک آبی به‌صورت روباز ساخته شده و هم خانم‌ها و هم آقایان در سانس‌های جداگانه می‌توانند از آن استفاده کنند.

وقتی به کیش رفتید، گشت دریایی با کشتی‌های آکواریومی را هم از دست ندهید. در این کشتی‌ها می‌توانید دیدن دنیای زیر آب را تجربه کنید که باز هم خیلی جذاب و هیجان‌انگیزه است!

در کیش می‌توانید از اسکوتر غواصی هم استفاده کنید! این وسیله نیاز به مهارت غواصی نداره، به راحتی می‌توانید با آن به ماهی‌ها نزدیک بشوید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای خودتان بسازید.

فلای بورد هم هیجان سرعت و ورزش آبی او به‌صورت همزمان برای شما رقم می‌زند! شک نکنید که فلای بورد اوج هیجان است!

و اما بیگ‌بال را هم فراموش نکنید. شما در بیگ‌ بال می‌روید و روی آب شناور می‌شوید و موج‌ها را با چشم خودتان می‌بینید!

ولی از هر چیزی که بگذریم از خرید نمی‌توانیم بگذریم. کیش ۴ مرکز خرید بزرگ دارد که می‌توانید از آنجا اجناس با کیفیت و اصل بخرید. قیمت‌هایش هم نسبت به‌جاهای دیگر تقریباً ارزان‌تر است. این ۴ مرکز خرید عبارت‌اند از بازار مروارید، دامون، پردیس ۱ و ۲ و مرکز خرید کیش. در همه‌ی این مراکز خرید انواع کالا از لباس گرفته تا لوازم‌خانگی و آرایشی و بهداشتی را می‌توانید پیدا کنید.

کیش، پر است از رستوران‌های با کیفیتی مثل رستوران شاندیز صفری مرجان، رستوران بومرنگ، رستوران دست پیچ و ….

هزینه سفر به کیش چقدر است؟

ممکن است فکر کنید سفر به جزیرۀ کیش ممکن است خرج زیادی را روی دستتان بگذارد. در این قسمت می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا سفر ارزان‌تری به کیش داشته باشید.

در جزیره‌ی کیش هتل‌های زیادی وجود دارند که طبیعتاً شما برای انتخاب هتل و میزان آسایش‌تان به جیب خود و بودجه‌ای که در نظر گرفتید نگاه می‌کنید؛ اما بعید می‌دانیم کسی از کمی صرفه‌جویی در هر بخشی از هزینه‌های سفر خوشحال نشود!

هزینه‌ی سفر به کیش، به این دو فاکتور بستگی دارد؛ یعنی پروازی که شما را به کیش می‌رساند، هتلی که در آن اقامت می‌کنید و پروازی که با آن به شهرتان برمی‌گردید.

قیمت بلیط هواپیما به کیش، تابع زمان سفر شماست؛ یعنی اگر در نیمه دوم سال بخواهید بروید، نمی‌توانید بلیطی زیر ۲۵۰ هزار تومان پیدا کنید؛ اما در شش‌ماهۀ اول سال حتی می‌توانید از سایت کی سفر بلیط زیر ۱۰۰ هزارتومان هم پیدا کنید. نرخ قیمت بلیط برگشت هم همیشه حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزارتومان است؛ بنابراین اگر قصد سفری تفریحی به کیش را داشته باشید، فقط برای رفت‌وبرگشتتان باید انتظار هزینۀ حداقلی حدود ۴۰۰ هزارتومان را داشته باشید. البته این نرخ‌ها را در صورتی میگوییم که از سایت کی سفر خرید کنید! کی سفر بلیط را مستقیم از تنور درمی‌آورد و داغ داغ به شما عرضه می‌کند! پس قاعدتاً قیمت‌های بسیار مناسب‌تری دارد.

حالا برویم سراغ هتل! هزینه‌ی اقامت در یک هتل ۴ ستاره برای یک نفر در جزیرۀ کیش حداقل می‌تواند شبی ۲۵۰ هزارتومان باشد و اگر شما بخواهید ۲ شب اقامت کنید، یعنی هتل به‌تنهایی برای شما ۵۰۰ هزارتومان خرج خواهد داشت. پس ما فکر می‌کنیم اگه خودتان بخواهید تازه در گرمای تابستان به کیش بروید، باید ۹۰۰ هزارتومان از جیبتان را خالی کنید تا امکاناتی متوسط را بگیرید!

ولی قیمت‌ تور کیش در سایت کی سفر رقم‌هایی حدود نصف این اعداد است! که شما را خیلی متعجب می‌کند! کی سفر مرجع بلیط و تورهای لحظه آخری است و در آن شما می‌توانید ارزان‌ترین قیمت‌ها را با کیفیت دلخواه‌تان پیدا کنید.

سایر نکات خیلی ضروری سفر به کیش!

کیش، جزیره‌ای در قلبِ خلیج‌فارس است! پس شاید خودتان هم حدس بزنید که در شش‌ماهۀ اول سال، این جزیره هم مانند بقیۀ مناطقِ جنوبی کشور، آب‌وهوای شرجی‌ای دارد! تحمل بعضی روزها اونقدر سخت می‌شود که ممکن است مجبور شوید در هتل بمانید. برای همین به شما توصیه می‌کنیم که قبل از سفر آب‌وهوای جزیره را چک کنید!

برای اینکه گرمازده نشوید، چند لیموی تازه با خودتان داشته باشید، شاید در کیش، لیمو به راحتی و ارزانی پیدا نشود! همراه داشتن قرص‌های ضد گرمازدگی هم فکر بدی نیست!

در کیش زیاد به لباس گرم نیاز ندارید، ولی درهرصورت اگه در شش‌ماهۀ دوم سال به این جزیره سفر می‌کنید، محض احتیاط لباس گرم با خودتان ببرید.

اگر از کی سفر تور کیش بخرید، در هزینه‌هایتان آنقدر صرفه‌جویی می‌شود که نیازی نیست این مسافت طولانی را رانندگی کنید و خطرات زیادی را به جان بخرید!

ممکن است قیمت بعضی از تفریحات یا حتی قیمت رستوران‌های کیش، کمی غافلگیرتان کند! قبل از سفر باید بدانید که کلاً جزیرۀ کیش کمی گران است و بهتر است قبل از هر کاری یک نگاهی به بودجه‌تان بیندازید!

توصیه‌های همیشگی را هم فراموش نکنید! سبک سفر کنید، سعی کنید از پرواز جا نمانید، مدارک مورد نیاز را با خودتان ببرید و وسایل ضروری را جا نگذارید!

کیش خوش بگذره!

انتهای رپرتاژآگهی

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.