خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دره پروانه‌ها حیرت‌انگیزترین دره ترکیه

به گزارش ادیان نیوز (ردنا)، یکی از زیباترین و حیرت‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری کشور ترکیه دره پروانه آن است که شاید کمتر کسی آن را بشناسد و به آن سفر کرده باشد. این دره به لحاظ بصری بسیار زیبا و شگفت‌آور است و از سر سبزی زیبایی برخوردار است.

کشور ترکیه به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا و دیدنی، سالانه تعداد کثیری از گردشگران را به‌خصوص در فصول بهار و تابستان به‌سوی خود روانه می‌کند، دره پروانه نیز ساحلی بسیار زیبا و دنج دارد و برای خلوتی چند روزه به دور از شلوغی و هیاهوی شهر، در کنار دوستان و خانواده گزینه‌ای مناسب است. دلیل نام‌گذاری این دره به دره پروانه، وجود تعداد زیادی پروانه رنگارنگ و حشرات زیبا در این دره است و در حال حاضر یکی از دلایل گردشگری این دره به شمار می‌آید.

سایت لحظه آخر برای گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه را دارند خبری خوش دارد، مسافران این تور می توانند در این ساحل اقامت گزینند و از تفریح در آن لذت ببرند. شاید دلیل کمتر شناخته شدن این دره موقعیت مکانی آن است، دره پروانه در میان کوه‌های سر به فلک کشیده واقع شده است و تنها راه دسترسی به آن قایق می‌باشد.

دره پروانه‌ها حیرت‌انگیزترین دره ترکیه

لازم به ذکر است در دره پروانه امکاناتی همچون رستوران‌ها، کافی‌شاپ، کلبه‌های چوبی برای اقامت و برنامه‌های تفریحی و رفاهی برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است. مسافرانی که با استفاده از تور استانبول به این شهر سفر کرده‌اند می‌توانند به‌راحتی خود را به این دره رسانده و از اقامت در آن لذت ببرند.

گفتنی است شهر آنتالیا نیز از ساحل‌های بسیار زیبا و دیدنی برخوردار است و امکانات رفاهی و تفریحی آن نیز دست‌کمی از این دره ندارد، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت لحظه آخر از این تور آنتالیا نیز بازدید داشته باشند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.