خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم/ مشکلات اقتصادی را حس نکرده ایم

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم، افزود: خدمت گذاری به مردم را وظیفه و به آن افتخار می‌کنیم، اگر مردم با اسلام ناب و علوی مواجه شوند مسیر را به‌خوبی ادامه می‌دهند.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ «محمد قمی» پیش از ظهر امروز در همایش طلائیه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات بنیاد مهدویت برگزار شد، امر تبلیغ را  مصداق قیام لله دانست و گفت: طلبه‌ها جان‌مایه توحیدی انقلاب را به جوانان رساندند.

 

رئیس سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه ادامه گام دوم انقلاب ادامه مسیر همان گام اول است، افزود: و عنوان کرد: ما نمی‌خواستیم از ظلم‌ستیزی پا پس بکشیم، به همین دلیل دشمنان از گذشته تاکنون درصدد ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلام هستند.

 

وی تاکید کرد: باید با موردتوجه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب در راستای فعالیت‌های دینی و فرهنگی گام برداریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم، خاطرنشان کرد: خدمت گذاری به مردم را وظیفه و به آن افتخار می‌کنیم، اگر مردم با اسلام ناب و علوی مواجه شوند مسیر را به‌خوبی ادامه می‌دهند.

 

وی مشکلات مالی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: هنوز حس جنگ اقتصادی را نداریم، اکنون وسط جنگ قرار داریم.

 

رئیس سازمان تبلیغات کشور تصریح کرد: اگر فردی با معارف عاشورایی آشنا شود قطعاً در این مسیر گام خواهد برداشت، گرفتاری‌هایی ازجمله مشکلات مالی وجود دارد اما تزلزلی در اراده طلاب و روحانیونی که تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) می‌کنند ندارد.

پایان پیام/۶۶۳

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.