خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بلندترین سازه کشور تایلند

به گزارش سرویس بازار ادیان نیوز (ردنا)، تایلند یکی از کشورهایی است که در زمینه توریستی بسیار موفق عمل کرده و توانسته رونق اقتصادی خوبی در این زمینه داشته باشد. این کشور افزون بر مکان‌های تفریحی و گردشگری خوبی که دارد، سازه‌های دیدنی هم در خود جای داده است. برج‌های زیادی در سطح این شهر وجود دارد که نمای شهر را بسیار پیشرفته و مدرن نموده است.

بلندترین سازه کشور تایلند

بلندترین سازه‌ای که در این کشور دیده می‌شود و توجه گردشگران تور تایلند را به خود جلب نموده، “ماها ناخون” نام دارد. ماها ناخون در واقع آسمان‌خراشی مرتفع است که ۷۷ طبقه دارد. ارتفاع این سازه زیبا در حدود ۳۱۴ متر است. برج چندمنظوره ماها ناخون که دارای آپارتمان، چندین رستوران، فضاهای خرده‌فروشی و غیره می‌باشد، توسط شرکت معماری بین‌المللی Buro Ole Scheeren طراحی شده و در مرکز تایلند ساخته شد. زیباترین قسمت این برج، عرشه تماشای آن است که چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر را می‌توانید در آن به تماشا بنشینید و عکس‌هایی خاطره‌انگیز را برای خود به ثبت برسانید.

بلندترین سازه کشور تایلند

شبیه این عرشه را تنها در شهر دبی و برج خلیفه می توان دید که سالانه جمع کثیری از جهانگردان را مجاب می کند تا با تور دبی راهی این مکان شوند و از آن دیدن کنند.

برج ماهاناخون دارای طراحی بسیار زیبایی است که ظاهر آن را خاص و منحصربه‌فرد کرده است. در نمای این برج، فرورفتگی‌هایی دیده می‌شود که سبب جلب‌توجه می‌گردد اما این نوع طراحی دلیل خاصی داشته که تنها معماران برج، از آن باخبر هستند.

بلندترین سازه کشور تایلند

اگر به تماشای سازه‌های حیرت‌انگیز علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که تور ارزان مالزی را از سایت لحظه آخر انتخاب کرده و علاوه بر سفر جذابی که خواهید داشت، از برج‌های مرتفع این کشور هم دیدن کنید.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.