خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پاسخ متناسب حزب الله به اسرائیل +فیلم

ادیان نیوز/ نیروهای مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی یک خودروی اسرائیلی را هدف قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حزب الله با صدور بیانیه ای از اقدام گروه دو شهید حسن زبیب و یاسر ضاهر در انهدام یک خودروی نظامی در پادگان افیفیم واقع در شمال فلسطین اشغالی و کشته و زخمی شدن افراد حاضر در آن خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید این حمله، مدعی شد که یک موشک ضد تانک از سمت لبنان به سمت شمال سرزمین اشغالی شلیک شده است. ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که چندین موشک ضدتانک به خودروها و پایگاه‌های اسرائیلی برخورد کرده و خساراتی بر جا گذاشته است.

در همین حال برخی منابع رسانه‌ای اسرائیلی از تبادل آتش در مرز بین لبنان و سرزمین اشغالی در نزدیکی پادگان «آویویم» خبر می‌دهند.

شبکه المنار نیز خبر داد که بالگردهای اسرائیلی زخمی‌های ارتش صهیونیستی را به بیمارستان «سیف» در منطقه «صفد» واقع در منطقه «الجلیل» در شمال سرزمین اشغالی منتقل کرده‌اند. این شبکه همچنین از تغییر مسیر برخی از پروازها در فرودگاه «بن گوریون» تل آویو در پی پاسخ حزب الله خبر داد.

* جوانمردی نیروهای حزب الله 

منابع لبنانی نیز به شبکه المیادین گفتند، هنگامی که نیروهای صهیونیستی برای انتقال مجروحین وارد عمل شدند در تیررس نیروهای مقاومت قرار داشتند؛ اما سربازان مقاومت اجازه دادند که زخمی‌های صهیونیست‌ها از خودروی نظامی منهدم شده خارج شده و به عقب منتقل شوند.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مجمتع سید الشهدا (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت بیان داشت: پاسخ به تجاوزگری اسراییل امری قطعی است و تمام تهدیدها جلوی پاسخ و واکنش مقاومت را نخواهد گرفت.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.