خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تمام نیروهای خود را در معرض خطر قرار می‌دهید

سید حسن نصرالله در پیامی تلویزیونی گفت: حمله به وسیله نظامی صهیونیستها در حقیقت نوعی پیام به اسرائیل بود.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان خطاب به اسرائیل نسبت به هرگونه حمله آینده به لبنان هشدار داد و گفت در صورت چنین حمله ای تمام نیروهای صهیونیستی در معرض خطر خواهند بود.

 

سید حسن نصرالله روز دوشنبه در یک سخنرانی تلویزیونی اظهارات خود را بیان کرد و گفت که عملیات یکشنبه توسط مقاومت حزب الله که در آن یک وسیله نقلیه زرهی اسرائیلی قرار گرفت ، در حقیقت نوعی پیام به اسرائیل بود که اگر شما حمله کنید ، تمام مرزها و نیروهای خود را در معرض نابودی قرار می دهید.

 

حمله یکشنبه حزب الله در واکنش به حمله هوایی اسرائیل در هفته گذشته بود که باعث کشته شدن دو تن از نیروهای مقاومت حزب الله در مرزهای سوریه شد. حزب الله هفته گذشته دو هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی را در جنوب بیروت ساقط کرد.

 

به گفته جنبش مقاومت لبنان ، موشک های پرتاب شده از لبنان یک ناو زره پوش در آویویم را منهدم کرد و نظامیان داخل آن را کشته و زخمی کرد. با این حال ، ارتش اسرائیل ادعا کرد که این حمله منجر به تلفات نشده و در عین حال افزود که در عوض ۱۰۰ گلوله به لبنان شلیک کرده است.

 

در نتیجه پاسخ حزب الله ، اسرائیل تمامی نیروهای نظامی و وسایل نقلیه خود را از مرز لبنان دور کرد و گشت زنی را در نزدیکی مرز متوقف کرده است.

پایان پیام/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.