خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آمریکا و هم پیمانانش «یزید» زمانند

ادیان نیوز/صاحبزاده حامد رضا گفت:کربلا به ما درس استقامت در برابر قدرت های استعماری می دهد و امروز آمریکا و یارانش “یزید” زمانند و مسلمانان باید برای سربلندی خود فداکاری امام حسین (ع) و یارانش را الگوی خود قرار بدهند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، صاحبزاده حامد رضا رئیس شورای اتحاد اهل سنت پاکستان گفت کربلا درسگاه مسلمانان است که به ما درس استقامت در برابر قدرت های استعماری می دهد و امروز آمریکا و یارانش “یزید” زمانند و مسلمانان باید برای سربلندی خود فداکاری امام حسین (ع) و یارانش را الگو قرار دهند. در این زمان عمل کردن و ترویج تفکر حسینی مهمترین امر است.

وی افزود: کربلا مظهر حق و باطل است و در کربلا حق برای همیشه پیروز شد، ذکر کربلا ترویج کننده شوق شهادت و جهاد در مسلمانان است، برای پیشرفت و بقای اسلام باید کربلا را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم.

وی ادامه داد: کسانی که به نام جهاد امنیت دنیا را به هم می زنند در واقعا پیرو یزید هستند.
رئیس شورای اتحاد اهل سنت پاکستان در ادامه گفت: در این شکی نیست که کربلا تنها رمز بقای اسلام و باعث سربلندی و امت اسلامی است، امام حسین (ع) فقط امام یک فرقه نیست، بلکه برای هر کسی که میخواهد با ظلم مبارزه کند الگوست.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.