خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فیس بوک از نام حزب الله نیز وحشت دارد

فیس بوک در پیامی که به شبکه فلسطینی (QNN ) داده است استفاده از واژه حزب الله در اخبارش را ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از khamakarpress، شبکه اجتماعی فیس بوک تهدید به بستن صفحه شبکه خبری قدس و ممنوعیت فعالیتش در این شبکه اجتماعی کرده است. فیس بوک می گوید قدس پرس در اخبار خود از کلمه حزب الله استفاده کرده است.

 

آمریکا و سایت های وابسته به دولت این کشور حزب الله لبنان را در لیست سازمان های تروریستی قرار داده اند.

 

هفته گذشته وزارت خزانه داری آمریکا بعضی بانک های لبنان را به اتهام فعالیت و مشارکت با حزب الله تحریم کرده بودند.

 

فیس بوک در پیامی که به شبکه فلسطینی (QNN ) داده است استفاده از واژه حزب الله در اخبارش را ممنوع اعلام کرده است. در این تهدید آمده است در صورت استفاده مجدد از این کلمه صفحه فیس بوک شبکه فلسطینی مسدود خواهد شد.

 

مسئولان فلسطینی این تهدید شبکه آمریکایی را محکوم کردند و گفتند برای رساندن صدای مردم فلسطین به گوش تمام مردم جهان از هر وسیله ای استفاده خواهد کرد.

 

در بیانیه ای این شبکه خبری فلسطین آمده است غرب پروژه وسیعی برای مسدود کردن و تحریم سازمان های تبلیغاتی فلسطین آغاز کرده است که این تهدید بخش کوچکی از آن محسوب می شود.

 

شبکه خبری قدس پرس در سال ۲۰۱۱ صفحه ای در شبکه اجتماعی فیس بوک افتتاح کرد. در حال حاضر این صفحه بیش از ۶ میلیون تعقیب کننده دارد.

پایان پیام/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.