خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

قدرت ایران، ادعای شاهزاده سعودی و باتلاق یمن

عبدالله بن سلطان بن ناصر آل سعود ، شاهزاده سعودی در پیامی توئیتری گفته است عربستان قادر است در هشت ساعت تمام سرزمین ایران را فتح کند.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، یک شاهزاده سعودی ادعا کرده است که کشورش با برتری نظامی بر ایران در صورت وقوع جنگ ، جمهوری اسلامی را طی چند ساعت کاملاً نابود خواهد کرد.

 

عبدالله بن سلطان بن ناصر آل سعود ، شاهزاده سعودی در پیامی توئیتری گفته است عربستان قادر است در هشت ساعت تمام سرزمین ایران را فتح کند. این شاهزاده می گوید عربستان به سلاح های پیشرفته تری از ایران مجهز است.

 

اظهارات این شاهزاده سعودی در حالی بیان شده است که دولت عربستان سعودی در برخورد با گروه های مقاومت یمنی دچار مشکل شده است. روزنامه نیویورک تایمز در یادداشتی نوشته است که عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است.

 

در یادداشت ماه جولای این روزنامه آمریکایی به نقل از مقامات نظامی این کشور آمده است که عربستان با تکیه بر سلاح ها و مشاوره های نظامی آمریکا نیز نتوانسته بر مقاومت مردم یمن غلبه کند.

پایان پیام/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.