خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسلمانان برلینگتون خواستار مبارزه با کلیشه های ضدمسلمانی شدند

ادیان نیوز/ درحالی که مسجد برلینگتون در انتاریو کانادا نشستی با حضور مردم و اعضای جامعه برگزار می کرد، برگزارکنندگان در مراسم درهای باز خواستار پایان دادن به کلیشه های ضدمسلمانی و اسلام هراسی شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از elonnewsnetwork، مسجد شهر برلینگتون در انتاریوی کانادا روز گذشته در هجدهمین سالگرد ۱۱ سپتامبر، نشستی با اعضای جامعه و مردم برگزار کرده و خواستار پایان دادن به کلیشه های ضدمسلمانی و مبارزه با اسلام هراسی در کشور شدند.
مسجد برلینگتون میزبان نشست «مسلم مدیا»، میهمانی شامی به منظور ارزیابی پوشش رسانه های خبرگزاری ها و رسانه های عمومی در رابطه با مسلمانان بود و اینکه چگونه این اخبار می توانند کلیشه های ضدمسلمانی را تقویت کنند.
سحر سید، یکی از اعضای مسجد برلینگتون گفت: مسجد سعی دارد این لکه ننگ و کلیشه را که مسلمانان خطرناک هستند بشکند.
وی افزود ما سعی داریم با ایجاد پروفایل جدیدی به این مهم دست یابیم، و آن را به جامعه و دیگران اطراف مان نشان دهیم و بگوییم که چهره حقیقی مسلمانان این است.
سید رو به ۸۵ تن از مردم که در این نشست شرکت کرده بودند گفت: مبلغان منتشر کننده این پیام باشید. وقتی به خانه هایتان، شهرها و یا مدرسه تان بازگشتید، بازتر و پذیراتر  باشید.
سونیا واکر یک مدرس میان ادیانی ارشد، که در تحقیقاتش با مسجد همراهی می کند گفت: ما همسایه همدیگر هستیم و در این مهم با هم شریک بوده و مردم جامعه خودمان را می شناسیم.
واکر گفت: به نظر من مهمترین کار توسعه پیام است. به نظر من در زمانه کنونی داشتن یک گفتگوی باز و آزاد و درهای باز واقعا مهم است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.