خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله اسلام  ستیزان به مسجدی در هلند و نصب بنر ضداسلامی

ادیان نیوز/ راست های افراطی مسجدی را در شهر  آلمر هلند را هدف حمله قرار داده و بنرهای حاوی شعارهای ضداسلامی را روی دیوارهای این مرکز اسلامی آویختند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، گروهی از افراط گرایان راست گرا مسجدی را در شهر «آلمر» هلند هدف حمله قرار دادند.
  بر اساس این گزارش ها، افراط گرایان بنرهایی را که حاوی شعارهای ضد اسلامی بوده  روی دیوارهای مسجد نصب کردند. گروه نژادپرست  (رچت این ورزت یا حق در مقاومت) با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
گفتنی است مسئولان مسجد، تصویر بنرهای ضد اسلامی را که از دیوارهای این مسجد آویزان شده بود، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. در پستی که این عکس های ضد اسلامی را به اشتراک گذاشته، نوشته شده است: با این شیوه ها هیچ چیزی به دست نمی آید. این شیوه کاملا غیرمنصفانه و بچگانه است.
این گروه نژادپرست همچنین مسئولیت حمله ای مشابه به مسجد «امیر سلطان» در «آمستردام» را بر عهده گرفت. در این حمله که در ژانویه ۲۹۱۸ رخ داد، بنرهای ضد اسلامی از دیوارهای مسجد امیر سلطان آویزان شده بود.
آمارهای منتشر شده در هلند نشان می دهد به طور متوسط هرساله ۲۵ اقدام علیه مسلمانان و مساجد این کشور صورت می گیرد، در مقابل سیستم قضایی این کشور چندان توجهی به این حملات نداشته و به همین دلیل است که اقدامات اسلام هراسانه و حمله به مساجد در این کشور در حال افزایش روزافزون است.

  

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.