خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

زمان شکست ها سپری شده و دوره پیروزی ها فرا رسیده است

ادیان نیوز/ شیخ بلال شعبان طی سخنانی در کنفرانس “آینده جهان اسلام و فلسطین” که در آنکارا پایتخت ترکیه برگزار شد، گفت: قطب نما تغییر کرده و مردم بیدار شده اند و می دانند که تجزیه و چند دستگی نابودگر است، لذا به سمت مسجد الاقصی، قدس و فلسطین روی آورده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ بلال سعید شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان طی سخنانی در کنفرانس “آینده جهان اسلام و فلسطین” که در آنکارا پایتخت ترکیه برگزار شد، گفت: قطب نما تغییر کرده و مردم بیدار شده اند و می دانند که تجزیه و چند دستگی نابودگر است، لذا به سمت مسجد الاقصی، قدس و فلسطین روی آوردند.
وی با بیان اینکه باید به دنبال نقاط مشترک باشیم و این نقاط در دایره شمارش نمی گنجد، گفت: امروز زمان شکست ها گذشته و دیگر باز نمی گردد و دوره پیروزی ها رسیده، موزاین قدرت ها و معادله ها تغییر کرده است و پاسخ ضربه با ضربه داده می شود.
فلسطینی ها امروز به هنگام هدف گیری رژیم اسرائیل از پهباد استفاده می کنند
شیخ شعبان تصریح کرد: فلسطینی ها امروز به هنگام هدف گیری رژیم اسرائیل از پهباد استفاده می کنند و نتانیاهو از ترس موشک های مقاومت به منطقه “اشدود” پناه می برد.
وی ادامه داد: برخی عرب جاهلی این موشک ها را بی فایده قلمداد کردند، در حالی که تانک های مرکاوای رژیم اسرائیل در سال ۲۰۰۶ میلادی به دست مقاومت لبنان نابود شدند و سربازان دشمن اسیر و کشته گشتند و در غزه فریادشان گوش را کَر می کرد.
موشک مقاومت لبنان و فلسطین می تواند هر نقطه ای از رژیم غاصب را هدف قرار دهد
دبیرکل جنبش توحید اسلامی با تاکید بر اینکه موشک های مقاومت لبنان و فلسطین می تواند هر نقطه ای از رژیم غاصب را هدف قرار دهد، گفت: امروز به جایی رسیدیم که اسرائیل علیه لبنان  و فلسطین به سازمان ملل متحد شکایت می کند و تمامی این پیروزی ها نتیجه وحدت سلاح میان مقاومت و ایستادگی ملت های ما در کنار آن است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.