خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

چهارمین همایش امام زین العابدین(ع) در ماداگاسکار برگزار می شود/رونمایی از ترجمه و شرح رساله حقوق امام سجاد(ع) به زبان فرانسوی

حجت الاسلام و المسلمین رضوی گفت: چهارمین همایش امام زین العابدین(ع) از سری برنامه های بخش برون مرزی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در کشور ماداگاسکار برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین « سید مرتضی رضوی »، مبلغ بین المللی و موسس و امام جماعت مسجد امام رضا(ع) کشور ماداگاسکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: همزمان با برگزاری همایش امام زین العابدین(ع)، از  ترجمه و شرح  رساله حقوق امام سجاد(ع) به زبان فرانسوی رونمایی خواهد شد.

 

وی افزود: چهارمین همایش امام زین العابدین(ع)  و رونمایی از ترجمه و شرح رساله حقوق امام سجاد(ع) روز ۲۵ محرم الحرام  با حضور علما، طلاب و دانشجویان در مجتمع الزهرا(س) شهر ماجونگا برگزار می شود.

 

موسس و امام جماعت مسجد امام رضا(ع) شهر ماجونگا کشور ماداگاسکار با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) طی سال های گذشته در این کشور، عنوان کرد: اندیشمندانی از ملیت‌های مختلف در این همایش به سخنرانی خواهند کرد.

 

وی به برنامه ریزی برای پربارتر برگزار کردن همایش امسال اشاره کرد و گفت: چهارمین همایش امام زین العابدین(ع) پرشورتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

 

رضوی در ادامه به معرفی آثار امام سجاد(ع) پرداخت و بیان کرد: صحیفه سجادیه و ادعیه روحبخش امام سجاد(ع) یک دوره معارف بلند  دینی است که انس با آن موجب تحکیم اعتقادات جامعه می شود.

 

وی با بیان اینکه رساله حقوق امام سجاد(ع) اثر فاخر دیگری از آن امام معصوم است که قطعاً قابلیت در عرصه جهانی دارد، افزود: ترجمه و  شرح صحیفه سجادیه به زبان فرانسوی به همراه تسبیح به عنوان نماد عبادت به شرکت‌کنندگان در این همایش اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است؛ نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ۲۵ محرم همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/۸۸

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.