خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نشست کمیته عالی آستان مطهر علوی برای مراسم اربعین حسینی(ع)

کمیته عالی نظارت بر مراسم اربعین در آستان مطهر علوی در نخستین نشست خود برنامه های ارایه شده درباره فراهم کردن خدمات به زائران در اربعین حسینی را بررسی کرد.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، «رضوان صاحب رضا» رئیس کمیته عالی نظارت بر مراسم اربعین حسینی و معاون دبیرکل آستان مطهر علوی در نشست بررسی برنامه های اربعین حسینی(ع)، گفت: این نشست بر دو محور تمرکز داشت. در نخستین محور، شرکت کنندگان شاخص ها و جنبه های منفی و موانعی را که در سال گذشته ایجاد شد، بررسی کردند تا راه حل هایی برای درمان آن در سال جاری به دست آورند.

رضا افزود: محور دوم این نشست به بررسی مسایل اصلی می پردازد که بخش ارایه خدمات به جمعیت میلیونی زائران این برنامه ها را آماده کرده است.

 

وی ادامه داد: ما نشستهای فشرده دیگری را در طول روزهای آتی به منظور دستیابی به برنامه های صحیح و راهبردهای روشن و با هدف موفقیت مراسم اربعین برگزار خواهیم کرد.

رئیس کمیته عالی نظارت بر مراسم اربعین حسینی، گفت: دبیرخانه آستان مطهر امام علی(علیه السلام) سه کمیته تشکیل داده است که شامل کمیته عالی نظارت، کمیته اجرایی و کمیته مالی است. مسئولان این کمیته ها، مدیریت پرونده ویژه مراسم میلیونی را به منظور فراهم کردن بهترین خدمات به زائرانی که با پای پیاده برای زیارت حرم امام حسین(علیه السلام) به کربلای معلی مشرف می شوند، برعهده دارد.

 

از سوی دیگر، «طالب اللیباوی» عضو شورای اداری آستان مطهر گفت: مشکل خدماتی سال گذشته بررسی شده و راه حل های مناسبی برای تسلط بر همه موانع تدوین شده است. همچنین این آستان برای استقبال از زائران و فراهم کردن آسایش در همه زمینه ها آماده می شود.

پایان پیام/۴۴

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.