خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اجرای طرح تبلیغات دینی در طول مراسم اربعین در کربلای معلی

کمیته ناظر بر طرح تبلیغات دینی اعلام کرد: آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) قرار است طرح تبلیغات دینی را در مراسم اربعین با حضور زنان و مردان مبلغ در جاده منتهی به کربلای معلی اجرا کند.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از آستان مقدس امام حسین(ع)، کمیته ناظر بر طرح تبلیغات دینی در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) برای آغاز فعالیت تبلیغی خود در طول مراسم اربعین برای اعزام مبلغ مرد و زن در جاده های اصلی منتهی به شهر کربلا آماده می شود.

کمیته ناظر بر طرح تبلیغات دینی اعلام کرد: حوزه علمیه نجف اشرف بر این طرح نظارت دارد و با همکاری عتبات مقدسه این طرح اجرا می شود.

هدف از این طرح آگاهی بخشی و روشنگری زائران امام حسین(علیه السلام) در طول مراسم اربعین است که به سمت کربلای معلی رهسپار هستند.

 

شعبه تبلیغات دینی بانوان در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) گزارش داد: ۲۵۰ ملبغ زن از کربلا، بابل، بغداد، موصل، بصره، ذی قار، الکوت، النجف، بابل و میسان در امتحان مرتبط با مراسم اربعین شرکت کردند.

مدیریت این شعبه گفت: بانوانی که در این امتحان موفق شدند، در فرآیند تبلیغات داوطلبانه داخل حرم امام حسین(علیه السلام) و مراکز خارجی مستقر در جاده زائران شرکت می کنند.

کمیته ناظر بر طرح تبلیغات دینی تلاش دارد در طول مراسم اربعین از زنان و مردان مبلغ به منظور رساندن پیام انقلاب امام حسین(علیه السلام) به زائران استفاده کند.

پایان پیام/۴۴

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.