خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هدف ائتلاف نظامی عربستان محافظت از آل سعود است و اجازه کمک به کشورهای اسلامی را ندارد

ادیان نیوز/ صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر در یک مصاحبه گفت: هدف تشکیل ائتلاف نظامی عربستان سعودی به نام اسلام فقط محافظت از آل سعود بود، ما از ائتلافی که مهمان ویژه مراسم افتتاحیه آن ترامپ باشد چه انتظاری داریم؟

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه دکتر صاحبزاده ابو الخیر محمد زبیر رئیس شورای همبستگی ملی و جمعیت علمای(نورانی) پاکستان در یک مصاحبه گفت: هدف تشکیل ائتلاف نظامی عربستان سعودی به نام اسلام فقط محافظت از آل سعود بود، ما از ائتلافی که مهمان ویژه مراسم افتتاحیه آن ترامپ باشد چه انتظاری داریم؟ من از روز تشکیل این ائتلاف معتقد بودم که این برای حفظ منافع شخصی آل سعود به وجود آمده است، نه برای محافظت از منافع مسلمین و کشورهای اسلامی.
وی افزود: اگر ائتلاف نظامی عربستان برای محافظت از کشورهای اسلامی و منافع اسلامی تشکیل شده پس چرا امروز به کمک مردم مظلوم فلسطین، یمن، کشمیر، عراق، بحرین، میانمار و سوریه نمی روند؟ چرا در برابر جنایات در این کشورهای اسلامی سکوت کرده اند؟ باور کنید این ائتلاف درمورد محافظت از کشورهای اسلامی و امت مسلمان هیچ کاری نخواهد کرد، چون آنها اجازه این کار را ندارند.
وی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه در مسئله کشمیر هم جهان اسلام همان کاری را انجام دادند که از سال ها پیش درمورد مسئله فلسطین، سوریه، عراق، یمن و بحرین می کردند، امروز کشورهای حقیقی اسلامی در دنیا فقط دو کشور هستند، آن هم ایران و ترکیه اند و همین کشورهای اسلامی بودند که آبروی اسلام را حفظ کردند و پس از پاکستان ایران، و ترکیه بودند که از مردم مظلوم مسلمان کشمیر حمایت کردند، پس از پاکستان ایران تنها کشوری است که در آن کشور در حمایت از مسلمانان کشمیر در مجلس شورای اسلامی صدا بلند شد و ایران تنها کشوری است که باوجود روابط خوب با هند در تمام شهرهای ایران برای حمایت از کشمیری ها تظاهرات کردند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.