خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

غذای حلال با دست پخت سنتی برای دانش آموزان مدرسه دیربورن آمریکا

ادیان نیوز/ دانش آموزان مدرسه ای در شهر دیربورن درایالت میشیگان، از آغاز سال تحصیلی با گزینه های غذای سالم تر و حلال با طعم سنتی اسلامی و شرقی بهره مند خواهند شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  arabamericannew، پس از چندین تلاش و تقاضاهای متعدد از سوی دانش آموزان و والدین، امسال سرانجام مدرسه دولتی دیربورن در ایالت میشیگان آمریکا اقدام به افزودن گزینه های غذاهای سالم و حلال کرد.
کمی بیش از سه سال پیش بود که گلن مالایکو ، سرپرست مدرسه دیربورن خواسته شد که منوی غذای سالم تر، مقوی تر، با طعم سنتی اسلامی و شرقی و در عین حال حلال برای دانش آموزان در مدرسه فراهم سازد.
ملایکو در این رابطه به خبرنگاران گفت: وقتی صحبت از ناهارهای مدرسه شد ، من از بعضی از والدین و دانش آموزان می شنیدم که شکایاتی داشته و تقاضاهای زیادی برای غذای متفاوت داشتند.
 سرپرست مدرسه از اعضای منطقه ای که با غذاهای جامعه اسلامی دیربورن آشنایی داشتند برای ایجاد فهرستی از غذاها کمک گرفته و می گوید:  ما فقط چند هفته پیش این برنامه را شروع کرده ایم. مدیریت تغییر واقعی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بازخوردهای مثبت و خوبی از والدین و کارمندان داشته ایم. اولویت قرار دادن دانش آموزان دلیل انجام این کار است. ما تازه این برنامه را شروع کردیم و قرار است آن را بهبود نیز بدهیم.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.