خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

همزیستی مسالمت آمیز ادیان در یزد زبانزد است

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در این نشست، یزد را شهری با پشتوانه عظیم فرهنگی و تاریخی دانست که با ثبت جهانی یزد، صلح، آرامش، همزیستی مسالمت آمیز و تمدن مردمان این دیار در جهان زبانزد شد.

عباسی افزود: یزد می تواند به عنوان اولین شهر عدالت ترمیمی و شهری بدون آسیب‌های اجتماعی در کشور مطرح باشد، شهری که شهروندانش بدون نقض مقررات کار‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند.

شهردار یزد در این نشست، شهر ترمیمی را شهری دانست که در آن شهروندان با آموزش و فرهنگ سازی حقوق شهروندی را به خوبی فراگرفته اند و آسیب‌ها و مشکلات را بین خود حل وفصل می‌کنند.

عزیزی افزود: شهر جهانی یزد با توجه به ظرفیت جهانی و ظرفیت بالایی که در بخش‌های مختلف اجتماعی دارد، می‌تواند الگویی برای شهر ترمیمی در کشور باشد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با انجام فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان در این مسیر گام برداریم و یزد را به عنوان اولین شهر، ترمیمی در کشور و حتی در دنیا معرفی کنیم.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.