خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نشست «ادیان برای صلح» در فیلیپین

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ به دنبال برگزاری دهمین اجلاس «ادیان برای صلح» در آلمان در شهریورماه امسال و با توجه به تشکیل شبکه ادیان برای صلح، شاخه جوانان آسیا و اقیانوسیه در دانشگاه سن توماس نشست تخصصی با حضور مرتضی صبوری، رایزن فرهنگی کشورمان در مانیل، نخبگان، اساتید و دانشجویان برگزار کرد.

هرمینیو داگوهوی، رییس این دانشگاه پیرامون قدمت دانشگاه که بیش از ۴۰۰ سال است و فعالیت‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف علمی، دانشگاهی و ادیانی به ایراد سخن پرداخت.

رییس شبکه جوانان هم در سخنانی، اظهار کرد: این نشست را برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های آینده تنظیم کرده‌ایم و امیدواریم همه مدعوین ما را در برنامه‌های ادیانی یاری کنند.

در ادامه برنامه از عبدالله، مشاور کمیسیون مسلمانان فیلیپین برای کمک‌هایش به استقرار صلح در میندانائو تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان، یکی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیرامون تجارب عملی خویش در توجه به مردم جامعه فارغ از دین و آیین‌های آنها سخنرانی کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان در مانیل با رییس دانشگاه و مجموعه‌های مختلف ادیانی حاضر در جلسه در خصوص پیرامون گفت‌وگوهای انجام شده در اجلاس آلمان و همکاری‌های آتی گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.