خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ایران سرزمین صلح ادیان و اقوام است / رهبری نگاه مثبت و پدرانه‌ای در مقوله ادیان دارند

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جشن ولادت حضرت عیسی (ع) با حضور دانشجویان ارمنی، کلیمی و آشوری دانشگاه آزاد، در مجمتع ولیعصر این دانشگاه برگزار شد.

اسقف نرسیسیان: ایران سرزمین صلح ادیان و اقوام است

اسقف گریگوریس نرسیسان از کشیشان مسیحی تهران در این برنامه با بیان اینکه ما همواره رضامندی و صلح را در ایران در میان ادیان مختلف شاهد بوده‌ایم، گفت: ما در ایران شاهد نور هدایت هستیم که انسان را به سوی ملکوت خداوند رهنمون می‌کند. عیسی مسیح وقتی بیماران را شفا می‌داد یا مردگان را زنده می‌کرد، با این کار ملکوت خدا را در زمین بنیان می‌گذاشت. عیسی می‌گفت ملکوت خدا در میان شماست. ما به عنوان پیروان مسیح باید ملکوت خدا را از طریق مودت و دوستی و برقراری صلح گسترش دهیم. ایران سرزمینی است که مبلغ صلح میان اقوام و ادیان بوده است.

اسقف بنیامین: رهبری نگاه مثبت و پدرانه‌ای در مقوله ادیان دارند

مار نرسی بنیامین، اسقف اعظم کلیسای شرق آشور نیز در این مراسم گفت: این برنامه به تأسی از آموزه‌های قرآن برگرفته شده است. رهبری نگاه مثبت و پدرانه‌ای در مقوله ادیان دارند و با خانواده شهیدان آشوری، کلیمی و مسیحی دیدار داشتند که نگاه پدرانه ایشان را می‌رساند. دولتمردان نیز در مراسمات مختلف همواره به ما توجه داشته‌اند و باید ما فعالان کلیساها این نوع حرکت‌ها را از دولتمردان قدر بدانیم.

وی اظهار داشت: پیام میلاد مسیح پیام صلح و محبت است و خدا انسان را همان‌قدر محبت نمود که پسر یگانه خود را برای نجات بشر فرستاد. همه انسان‌ها به برقراری صلح دعوت شده‌اند و خوشا به حال کسانی که در راه صلح قدم برمی دارند. کشور ایران کشور همه ماست با رنگین کمان ادیان و اقوام. همه ما فرصت رشد و تعالی داریم و هویت دینی و قومی خود را توانسته‌ایم در ایران حفظ کنیم.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.