خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پاپ فرانسیس به کودکان گفت که امید، عشق و صلح را پرورش دهند

به گزارش ردنا (ادیان نیوز) به نقل از واتیکان نیوز، پاپ فرانسیس، به مناسبت تولد عیسی مسیح (ع) با شاغلین در موسسه سانتا مارتا دیسپنساری (Santa Marta Dispensary) دیدار کرد.

در این دیدار که در سالن پل ششم در واتیکان انجام شد، قریب به ۸۰۰ نفر از پزشکان، پرستاران، کارکنان و داوطلبان شاغل در این موسسه حضور داشتند و کودکان این خانواده به اجرای سرود پرداخته و کیکی به مناسبت تولد ۸۳ سالگی پاپ به وی داده و پاپ فرانسیس سه جعبه به نشانه سه مغی که تولد عیسی مسیح (ع) را بشارت دادند، دریافت کرد. بر روی این جعبه ها کلمات صلح، عشق و امید نوشته شده بود.

وی در گفتگو با کودکان ارائه دهنده هدایا عنوان داشت که ما باید برای صلح تلاش کنیم. پاپ فرانسیس بیان داشت: ” جنگ خراب می کند و می کشد. جنگ پیر و جوان را می کشد. جنگ همه چیز را می کشد. و برای شکست دادن جنگ ما نیازمند عشق هستیم.” در ادامه از کودکان پرسید:” چگونه می توانیم بدون جنگ زندگی کنیم؟” که در پاسخ وی، کودکان به صورت همسرایی بیان کردند: ” با عشق”.

رهبر کاتولیک های جهان در ادامه گفت: ” ما باید همواره به آینده نگاه کنیم، به افق، با امیدی که از پروردگار می آید و نیز از اقداماتی که ما برای بهبود جهان انجام می دهیم.”

موسسه سانتا مارتا دیسپنساری در سال ۱۹۲۲ توسط پاپ پیوس یازدهم تاسیس شده و وظیفه ارائه خدمات بهداشتی به مراجعین را دارد. این موسسه در نزدیکی محل اقامت پاپ در واتیکان واقع است.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.