خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سیامک مره‌صدق: پاسخ مناسب به ترور قهرمان ملی‌ ایران حداقل خواسته مردم است

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنبال حرکت تروریستی آمریکایی‌ها گفت: ترور سردار قاسم سلیمانی نشان می‌دهد که رفتار آمریکایی‌ها از وقاحت و پررویی گذشته است و بی‌شک نباید این اقدام آنها بی‌جواب بماند.

وی افزود: حداقل خواسته مردم ایران از مسئولان این است که اقدام تروریستی آمریکا علیه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بی‌پاسخ نماند چرا که سردار سلیمانی به عنوان یک قهرمانی ملی برای ملت ایران تجلی کرده بود و به شهادت رساندن ایشان توهین به ارزش‌های یک ملت بزرگ است و این ملت بزرگ هیچ وقت این مسئله را فراموش نخواهد کرد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا باید بداند که شرایط امروز همانند شرایط سال ۱۳۰۲ نیست و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دیگر دوره بزن در روی آمریکا به پایان رسیده  است.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی از نیروهای نظامی آمریکا در منطقه از افغانستان تا عراق و سوریه مستقر هستند. منطقه‌ای که حوزه‌ نفوذ ایران است و طبیعتا منافع آمریکا بعد از این حرکت ضربه‌پذیرتر از گذشته خواهد شد.

وی افزود: ما باید با تکیه بر ارزش‌های الهی خودمان و با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تصمیم‌گیری‌های لازم را داشته باشیم و بنده مطمئن هستم بصیرت انقلابی و عقلانی مقام معظم رهبری بهترین پاسخ را برای مقابله با این دشمنان آزادی و آزادگی در جهان انتخاب خواهد کرد.

به گزارش فارس، بامداد روز جمعه سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی و تعدادی از همرزمانش مورد حمله تروریستی آمریکایی‌ها قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر پاک این شهیدان پس از تشییع در شهرهای کاظمین، کربلا و نجف به ایران منتقل خواهد شد.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.