خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بانوی ارمنی نقاشی سردار سلیمانی را به موزه شهدای کرمان هدیه کرد

تاکوهی هارتونیانس بانوی ارمنی اهل شهرستان علی آباد کتول استان گلستان نقاشی لحظه شهادت و دست جدا شده سردار سلیمانی را برای نگهداری در موزه شهدای کرمان به خانواده این شهید اهدا کرد.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، این نقاشی روز دوشنبه در اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر استان گلستان برای اهدا به خانواده شهید سلیمانی به سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا تحویل داده شد.

این نقاش ارمنی که هنگام تحویل تابلو به دلیل احساسات زیاد قادر به کنترل خود نبود و اشک می ریخت گفت: تصویر دست سردار سلیمانی پس از شهادت را از طرف ارامنه ایران به خانواده شهیدی که جانش را در راه حراست و دفاع از کیان ایران تقدیم کرد؛ هدیه می‌کنم.

این بانوی ارمنی چند سال قبل با دیدن خواب سردار رجبلو از شهدای شهرستان رامیان، کشیدن نقاشی شهدای گلستان را آغاز کرد و تاکنون آثار بسیاری را به تصویر کشیده و به خانواده آنان هدیه کرده است.

شهرستان رامیان در شرق استان گلستان قرار دارد.

استان گلستان ترکیب جمعیتی متنوعی از اقوام، مذاهب و نژادهای مختلف دارد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان در این حمله هدف موشک قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.