خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دیدگاه‌های متنوع امام موسی صدر را در کتاب «ادیان در خدمت انسان» بخوانید

به گزارش ردنا ( ادیان نیوز) ، کتاب «ادیان در خدمت انسان»، دومین جلد از مجموعه کتاب های امام موسی صدر دربارۀ دین، انسان، اسلام، تربیت، عبادت، تشیع، آزادی و … است. نام کتاب از موضوع سخنرانی تاریخی امام موسی صدر در کلیسای کبوشین بیروت اقتباس شده است .

در این کتاب از آزادی مطبوعات، نقش و جایگاه دین در دنیای امروز، دیدگاه های متنوعی از امام موسی صدر به خصوص درباره مسائل روز را مطرح می کند .

ادیان در خدمت انسان؛ در پاسداشت آزادی؛ دین در جهان امروز؛ دین و مشارکت اجتماعی؛ جلوه هایی از تمدن ما؛ شیوه های تربیتی و مبادی دین؛ جایگاه دین در جنبش های رهایی بخش؛ مبارز کیست؟؛ پیام انبیا، سرچشمه قیام؛ ایمان به رسالات خداوندی؛ پیامبری و پیامبران؛ اسلام و مخاطب معاصر؛ اسلام، ارزش ها و مفاهیم انسانی؛ اسلام و عدالت اجتماعی و اقتصادی؛ ابعاد اجتماعی اسلام؛ اسلام و خانواده در جامعه پیشرفته؛ صلح، پیوند پاینده اسلام و مسحیت؛ فرق اسلامی؛ شیعه و دیگر فرق اسلامی؛ شیعه و تشیع؛ محمد، پیامبر بت شکن؛ موعود و میعاد؛ عبادت و عبودیت؛ اخلاق پیروزی؛ شأن امت و سرنوشت آن؛ زکات فطر؛ پس از عید؛ روزه تمرین جهاد و موجبات پیروزی نمونه ای از عناوین گفتارها و مقالاتی است که در این کتاب آمده است .
پایان پیام/ ص

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.