خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

انتخاب نخستین زن مسلمان به عنوان رئیس انجمن اسلامی انگلیس

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی رای گیری انجمن اسلامی برای انتخاب ریاست این انجمن که روز سه شنبه هفته گذشته انجام شد، «رغد التکریتی» به عنوان نخستین رئیس زن این انجمن انتخاب شد.

التکریتی، نخستین زنی است که ریاست یکی از بزرگترین سازمان های اسلامی در انگلیس را برعهده گرفته است. وی پیش از این، سمت نایب رئیس و رئیس بخش رسانه این انجمن را برعهده داشت.

التکریتی پس از انتخابش، گفت: “افتخار بزرگی است که به عنوان نخستین رئیس زن برای انجمن مسلمانان در انگلیس انتخاب شدم تا به اعضای مان در سراسر این کشور خدمت کنم. همچنین من مشتاق هستم تا با همه شعبه ها و اداره های این انجمن برای تقویت روابطمان با جامعه مدنی همکاری کنم.”

این درحالی است که کشورما همچنان با اختلاف و بی اعتمادی روبه رو است، امیدواریم که با این رهبری جدید بتوانیم تقویت وحدت و تفاهم متقابل را پیش ببریم و ادامه دهیم.

وی افزود: ما به این لحظه افتخار می کنیم، اما کارهای بسیاری است که باید انجام دهیم. ما امیدواریم که این مسئله زمینه ای برای حمایت بیشتر از مشارکت بانوان و نادیده گرفتن تفاوت جنسیت در سطح های مختلف باشد.

التکریتی ادامه داد: می دانیم که سال های آینده چالش های پیش روی مسلمانان انگلیس مشخص خواهد شد. من اطمینان دارم که ما کمک به مسلمانان سراسر این کشور را افزایش خواهیم داد.

پایان پیام/ ص

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.