خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شورای روابط اسلام و آمریکا در لس‌آنجلس خواستار تحقیق درباره اظهارات ضد اسلامی شد

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز) به نقل از religionnews مجمع نامزد های کنگره روز شنبه (۱ فوریه) در پالدمیل، کالیفرنیا برگزار شد، اما تنها حدود ۳۰ دقیقه به طول انجامید چراکه افرادی ناگهان واکنش ناخوشایندی نشان دادند و مجمع پایان یافت. این جلسه  که با حضور نامزدان حزب دموکرات برای شرکت در کنگره آمریکا بود در حالی آغاز شد که نامزدها در مورد گسترده‌تر شدن قانون ممنوعیت سفر از طرف دولت ترامپ گفتگو می­‌کردند.

برخی از آنها با پلاکاردهایی درباره ترامپ، اعتراض خود را به اویگور نامزد دموکرات مجلس اعلام کردند که گفت تلاش برای ممنوعیت مسلمانان برای ورود به امریکا «یک تعصب شدید» است و جمهوری­‌خواهانی که با ترامپ موافق هستند متعصب هستند. در این میان یک نفر گفت: «ما تروریست‌ها را در کشور ما نمی خواهیم.»

در  لحظه‌ای دیگر یک زن با زن دیگری که حجاب داشت، روبرو شد و گفت: «این آمریکا است. شما می‌خواهید با آمریکا همبستگی داشته باشید؟ حجاب را کنار بگذار و آمریکایی باش» در این لحظه جلسه به اختلال کشیده شد.

حسام آیلوش، مدیر اجرایی شورای روابط اسلام و آمریکا در لس‌­آنجلس گفت: این سازمان تهدیدات علیه زنان با حجاب را جدی می گیرد و از رئیس کل  کلانتری لس‌آنجلس خواسته است از این حادثه به عنوان یک  مسئله گسترش نفرت تحقیقات لازم را انجام دهد.

آیلوش در بیانیه‌ای گفت: «اقدامات آنها نشان‌دهنده عدم عزت و احترام به رأی‌دهندگان بود که سعی در کسب اطلاعات بیشتر در مورد نامزدان کنگره بودند.»

مترجم: عماد محصل

پایان پیام/م

 

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.