خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رویداد میان ادیانی جوانان مسلمان و بومیان کانادا در وینیپگ برگزار می‌شود

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جوانان مسلمان و سرخ پوستان بومی در وینیپگ کانادا امروز یکشنبه در گردهمایی «میان ادیانی» شرکت کرده و با همدیگر آشنا می شوند.

مرکز جوانان بومی کانادا با نام «ماماوی ویچی ایتاتا» با همکاری انجمن خدمات اجتماعی اسلامی و با حمایت مالی بنیاد وینیپگ رویداد رایگانی برای جوانان مسلمان ۱۴ تا ۲۰ ساله ترتیب داده اند که از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعد از ظهر برگزار می گردد.

سارا پارکر ، از اعضای انجمن اسلامی گفت:  فضا برای ۶۰ شرکت کننده ایجاد شده است، البته جا برای چند نفر دیگر هم داریم. هدف این است که فضایی امن فراهم کنیم تا جوانان مسلمان و بومی بتوانند با همدیگر تعامل داشته باشند، از همدیگر بیاموزند و کلیشه ها را زیر پا بگذارند.

وی گفت: ما همچنین امیدواریم که جوانان شرکت کننده بتوانند برداشت های غلط از یکدیگر را فراموش کرده و موانع سوءتفاهم را بشکنند.

پارکر خاطرنشان کرد: هر دو گروه جوانانی هستند که به خاطر اقلیت بودن در جامعه به حاشیه رانده می شوند و ین تجربه مشترک می تواند به آن ها کمک کند احساس پذیرش و تعلق پیدا کنند.   ما امیدواریم که آنها بتوانند با هم دوست شوند و رابطه برقرار کنند.

تریشا نورث ، همیار سازمان ، که هماهنگ کننده آشتی جوانان در سازمان بومی می باشد گفت:  این رویداد به جوانان از هر دو جامعه فرصتی می دهد تا در مورد موضوعات دشوار بحث و گفتگو داشته باشند. آنچه همه ما می خواهیم این است که پذیرفته شویم و مورد احترام قرار بگیریم.

نورث افزود:  ما می خواهیم این یک محیط سرگرم کننده باشد که بتوانند یکدیگر را بشناسند.

این رویداد همچنین شامل اطلاعات مربوط به آموزه ها ، مراسم ها و دعاهای هر دو گروه گروه خواهد بود.

پایان پیام / ص

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.