خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

همایش «ایثار اجتماعی و نوع‌دوستی از دیدگاه ادیان» به تعویق افتاد

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین چاوشیان، دبیر بخش خانواده، جامعه و بین‌الملل همایش بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا،‌ تصمیم گرفته شد که برگزاری این همایش به زمانی دیگر موکول شود.

قرار بود سخنرانانی از کشورهای آلمان،‌ ‌صربستان و جمهوری آذربایجان در این همایش به ایراد سخن بپردازند. همچنین مهمانانی از کشورهای عربی به این همایش دعوت شده بودند.

این همایش با محوریت «ایثار اجتماعی و نوع‌دوستی از دیدگاه ادیان» از سوی مرکز بین‌المللی علم، فرهنگ و عقلانیت و با مشارکت مرکز دانش‌پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر و مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

جامعهالمصطفی(ص) العالمیه، دانشگاه ادیان و مذاهب و مؤسسه تربیت معنوی خاتم(ص) با مرکز بین‌المللی صلح، فرهنگ و عقلانیت برای برپایی این همایش همکاری کرده‌اند.

طبق اعلام دبیر بخش خانواده، جامعه و بین‌الملل همایش بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی،‌ علاقه‌مندان به ارائه مقاله در این همایش تا اطلاع ثانوی که زمان برگزاری این رویداد علمی تعیین شود،‌ فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

انتهای پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.