خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیام تبریک و شادباش نوروزی انجمن موبدان تهران

انجمن موبدان تهران با انتشار پیامی، نوروز باستانی، آغاز کهن ترین و دقیق ترین گاهشمار جهان را به زرتشتیان و ایرانیان شادباش گفته است.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ موبد دکتر اردشیر خورشیدیان، رئیس انجمن موبدان تهران در این پیام اظهار امیدواری کرده است که زرتشتیان نیز با رعات نکات ایمنی در پیشگیری از بیماری کرونا، یاریگر پزشکان و پرستاران باشند.

متن کامل این پیام بدین ترتیب است:

به خشنودی اهورامزدا

شادباش نوروزی

ایتا، ات، یزه میده. اهورم. مزدام. یه . گامچا . اسمچا. اروراوسچا. ونکهواش. رئوچاوسچا. دات. یومیمچا. ویسیاپا.وهو… تو را ای اهورامزدا می ستایم، که قانون اشا را بنیاد نهادی، کل جهان هستی و همه نعمت ها را نیک آفریدی و ….

اشم وهو ….

انجمن موبدان تهران، از سوی همه ی موبدان و موبدیاران، نوروز باستانی، آغاز کهن ترین و دقیق ترین گاه شمار جهان را به همگی همکیشان ارجمند و هم میهنان گرامی، شادباش می گوید.

امید که ما زرتشتیان نیز با رعایت تمام نکات ایمنی در پیش بینی، پیش گیری، کنترل و درمان هرچه زودتر و کاملتر بیماری فراگیر کرونا (COVID-19)، یاری رسان یکدیگر و پزشکان و پرستاران فداکار باشیم. تا به یاری اهورامزدای یکتا و بی همتا، سال نو، سالی سرشار از تندرستی و شادکامی همراه با آسایش گیتوی و آرامش مینوی برای جهان و جهانیان باشد.

هرروزتان نوروز –  نوروزتان پیروز

انجمن موبدان تهران

رئیس: موبد دکتر اردشیر خورشیدیان

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.