خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

افلاطون سهرابی، رئیس انجمن زرتشتیان شیراز در پی بیماری مشکوک به کرونا درگذشت

افلاطون نوشیروان سهرابی، رئیس انجمن زرتشتیان شیراز در پی بیماری مشکوک به کرونا شامگاه چهارم فروردین‌ماه چشم از جهان هستی فروبست.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ روانشاد افلاطون سهرابی از ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۸ خورشیدی با علایم بیماری کرونا در بیمارستان حضرت علی‌ اصغر(ع) شیراز بستری شد. با اینکه دوبار تست کرونای وی منفی اعلام شد، ولی پزشکان با بررسی علایم، بیماری را کرونا تشخیص داده بودند.

رئیس انجمن زرتشتیان شیراز شامگاه دوشنبه چهارم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی از جهان هستی درگذشت.

افلاطون سهرابی متولد ۱۰ شهریورماه ۱۳۲۶ خورشیدی در یزد بود. وی از سال ۱۳۷۲ خورشیدی تاکنون ریاست انجمن زرتشتیان شیراز را بر دوش داشت.

از آغاز فراگیری بیماری کرونا، چند تن از زرتشتیان در پی دچار شدن به این بیماری و یا مشکوک به ابتلا جان خود را از دست داده‌اند.

خبری تحلیلی ردنا (ادیان‌نیوز) نیز درگذشت «مرحوم افلاطون سهرابی» را به جامعه زرتشتیان تسلیت می‌گوید و به روان همه درگذشتگان، به خصوص «مرحوم افلاطون سهرابی» درود می‌فرست و از خداوندگار هستی برای ایشان آرامش ابدی درخواست می‌نماید.

منبع امرداد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

1 نظر
  1. ناهید قادری می گوید

    این موضوع که تعداد زیادی از زرتشتیان ایران دچار مرگ در اثر کرونا ویروس شده اند گواه خوبی است برای این که ژنوم ایرانی هدف حمله بیولوژیک قرار گرفته است زیرا که زرتشتیان از نظر نژادی ژنوم ایرانی خالص تری دارند چون طبق اعتقاداتشان با اعراب و ترکان آمیخته نشده اند.