خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مجموعه جهانی قره‌کلیسا تا پایان تعطیلات نوروزی تعطیل است

با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مجموعه جهانی قره‌کلیسا و مقبره سیدصدرالدین در این شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی تعطیل است.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ حسن محمدزاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در چالدران اضافه کرد: طرح تشویقی برای تعطیلی داوطلبانه واحدهای صنفی در شهرهای چالدران و آواجیق در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، صاحبان این واحدها در صورتی که به صورت خودجوش نسبت به تعطیلی مغازه‌های خود در ایام تعطیلات نوروزی اقدام کنند، از عوارض شهرداری در طول سال جاری معاف می‌شوند.

وی در خصوص اجرای طرح ضدعفونی معابر عمومی شهرهای چالدران و آواجیق نیز بیان کرد: شهرداران شهرهای سیه‌چشمه (چالدران) و آواجیق اجرای این طرح را تا ریشه‌کن شدن این ویروس در معابر عمومی همچنان ادامه می‌دهند.

فرماندار چاالدران تاکید کرد: در خانه ماندن بهترین راه جلوگیری از شیوع کرونا به شمار می‌رود که امیدواریم شهروندان در این خصوص اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند.

چالدران از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی بوده و تاکنون در این شهرستان سه مورد ابتلا به کرونا گزارش شده‌است.

منبع ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.