خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تدوین راهنمای “رمضان با کرونا” از سوی سازمان بهداشت جهانی

سازمان بهداشت جهانی با مؤسسات دینی جهان از جمله نهادهای اسلامی و مسیحی جهان در ارتباط است و از نزدیک فعالیت‌های این مؤسسات را رصد می‌کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز) به نقل از پایگاه خبری almalnews، مایکل ریان، مدیر اجرایی برنامه‌های فوریتی سازمان بهداشت جهانی در این باره گفت: این سازمان راهنمای ویژه رمضان را به‌منظور نحوه رفتار مسلمانان در این ماه(در شرایط شیوع کرونا) تهیه و تدوین می‌کند.

وی که دیروز، ۱۸ فروردین در نشستی مطبوعاتی سخن می‌گفت، افزود: سازمان بهداشت جهانی تأکید زیادی بر روی میزان خطر تجمعات گروهی در شرایط شیوع بیماری کرونا دارد.

ریان همچنین تصریح کرد: این سازمان با مؤسسات دینی جهان از جمله نهادهای اسلامی و مسیحی جهان در ارتباط است و از نزدیک فعالیت‌های این مؤسسات را رصد می‌کند.

وی همچنین تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم آفریقا به آزمایشگاهی برای آزمایش هر نوع واکسنی تبدیل شود؛ این در حالی است که هفته گذشته خبری از آزمایش واکسن کرونا در آفریقا منتشر شده بود و این مسئله واقعا مرا نگران کرد.

منبع سنی دیلی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.