خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری جشنواره سالانه «دین و رسانه» در استان همدان

چهارمین دوره جشنواره سالانه «دین و رسانه» در استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ردنا(ادیان نیوز)؛ جشنواره سالانه دین و رسانه استان همدان که امسال دوره چهارم خود را پشت سر می‌گذارد به صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان با هم رقابت می‌کنند.

در این دوره بخش‌های پویا نمایی، آهنگ‌های انقلابی، نقاشی، گام دوم انقلاب، جبهه مقاومت، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها (شهید قاسم سلیمانی) نیز به جشنواره افزوده شده است.

همچنین در این دوره علاوه بر اصحاب رسانه دیگر اقشار مردم از جمله دانشگاهیان، دانش آموزان، طلاب و کسانی که آثارشان در رسانه‌های رسمی منتشر شده می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

طبق آنچه اعلام شده اشخاصی که آثار برجسته‌ای تولید کرده‌اند، اما آثارشان در رسانه‌ای منتشر نشده نیز در بخش جنبی جشنواره مورد داوری قرار خواهند گرفت.

دبیرخانه جشنواره سالانه «دین و رسانه» در اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان منسجم‌تر از سال‌های قبل امور را پیگیری می‌کند و طبق فراخوان اعلام شده آثار باید تا ۲۰ اردیبهشت ماه امسال به دبیرخانه ارسال شود.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.