خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رپورتاژ آگهی| ابزار تبلیغات از کارت ویزیت تا ست اداری

چاپ سیاه و سفید و رنگی یکی از تقسیم بندی هایی است که در چاپ پوستر وجود دارد. افراد براساس هدفی که دارند یک نوع چاپ را برای پوستر خود انتخاب می کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ صنعت چاپ از قدیم الایام وجود داشته است اما در قرن جدید و دنیای مدرن به این خاطر که نقش بسیار مهمی در صنعت تبلیغات ایفا می کند، بایدآن را پراهمیت تر دانست. اهمیت چاپ در کسب و کارهای جدید به حدی بالا است که بعید است بدون تبلیغات هیچ کسب و کاری بتواند خودش را معرفی کند. انواع چاپ می تواند در چیزهایی مانند تولید بروشور، پاکت نامه، پوستر، کارت ویزیت و ست اداری به کار رود. این موارد از جمله چیزهایی است که بی برو برگرد هر شرکت به آنها نیاز پیدا می کند. در این مطلب قصد داریم  شما را با چاپ پوستر، کارت ویزیت و ست اداری سه مورد از رایج ترین و ضروری ترین ابزارهایی که شرکت ها و دیکر کسب و کارها برای تبلیغات به آن نیاز دارند، آشنا کنیم و بررسی کنیم چه نوع چاپی بهترین گزینه برای چاپ این موارد است. با روتا پرینت همراه باشید.

همه چیز درباره چاپ پوستر

پوستر درواقع کاغذی است که  نوعی از تبلیغ یا اعلان روی آن طراحی و منتشر می شود وجدا از تبلیغات برای فراخوان ها هم استفاده می شود. پوستر کاربردها و انواع مختلفی دارد و درواقع می توان آن را براساس ابعاد یا نوع تقسیم کرد. محتوای پوستر می تواند نقاشی، طراحی و یا نوشته باشد. چاپ پوستر را می توان یک ابزار مناسب برای بازاریابی و جلب توجه مشتری دانست. در چاپ پوستر انتخاب طرح و رنگ مناسب اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که پوسترها در تعداد کم افراد زیادی را موردخطاب قرار می دهند نسبت به بروشورها و تراکت ها، پوسترها را باید به صرفه تر دانست. اما مزیت بروشور نیز این است که هر مخاطب را به صورت فردی موردخطاب قرار می دهد.

چاپ سیاه و سفید و رنگی یکی از تقسیم بندی هایی است که در چاپ پوستر وجود دارد. افراد براساس هدفی که دارند یک نوع چاپ را برای پوستر خود انتخاب می کنند.

چاپ کارت ویزیت چه سودی دارد

کارت ویزیت یکی از ابزارهایی است که به جرئت می توان گفت تمام شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک، سنتی و مدرن سال هاست لزوم آن را به خوبی درک و از آن استفاده می کنند. کارت ویزیت مانند هر چیز چاپی دیگری انواع مختلف دارد. کارت های ویزیت مختلفی با سایزها و روکش های مختلف و همچنین و همچنین جنس کاغذ متفاوت وجود دارد که  افراد می توانند براساس بودجه و نیازشان یکی از انواع چاپ کارت ویزیت را انتخاب کنند. مثلا برخی ممکن است ترجیح دهند نوشته های روی کارت ویزیتشان طلاکوب باشد و برخی دیگر ترجیح می دهند نقره کوب باشد. این مسائل بستگی به سلیقه افراد دارد اما چیز مشخص این است که کارت ویزیت اولین چیزی است که شما و کسب و کارتان را به دیگران معرفی می کند پس در انتخاب آن به اندازه کافی دقت کنید.

کارت ویزیت یا به صورت افست یا به صورت دیجیتال به چاپ می رسد. هر کدام از این چاپ ها ویژگی هایی مخصوص به خود دارند که شما باید براساس تیراژ، کیفیت مد نظرتان و دیگر مسائل یکی را برگزینید.

ست اداری چیست؟

چاپ اداری یکی دیگر از ابزارهایی است که شرکت های بزرگ و کوچک از آن استفاده می کنند تا برند خود را به  بشناسانند و برای خود مشتری جذب کنند. جدا از مساله شناساندن برند چاپ ست اداری جلوه زیبا، هماهنگ و مرتبی به کسب و کارها می دهد و پرستیژ کاری شما را تا حد زیادی بالا می برد. ست اداری می توان به صورت اختصاصی طراحی شود و یا از طرح های معمولی که در بازار وجود دارد برای طراحی آن استفاده شود. این مساله بستگی به این دارد که چقدر می خواهید بابت ست اداری خود هزینه کنید.

ست اداری معمولا شامل اوراقی از قبیل سربرگ، برگه یاداشت، پاکت نامه، کارت ویزیت و… است که براساس طرح و لوگوی اصلی شرکت طراحی می شود. اگرچه ست اداری نیز در سال های اخیر بسیار مورد توجه و استقبال کسب و کارها قرار گرفته و به عنوان یکی از کارهای تبلیغاتی تاثیرگذار مورد قبول واقع شده است اما هنوز به اندازه چاپ تکی کارت ویزیت کاربرد ندارد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.