خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

۲۰ آوریل؛ سالروز تأسیس کلیسای شیطان پرستان

اولین کلیسای شیطانی را آنتوان زندورلاوی تاسیس کرد؛ در افکار و عقاید او انسان محور و مرکز عالم هستی است و این انسان است که خدا را می سازد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز) در افکار و عقاید آنتوان زندورلاوی، موسس اولین کلیسای شیطانی «انسان» محور و مرکز عالم هستی است و این انسان است که خدا را می سازد. او به ولایت کسی یا چیزی با نام شیطان اعتقاد نداشته و انسان را حاکم بر خدا و شیطان می داند.

عدم پرستش شیطان (ابلیس)، زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد و در شیطان پرستی خدایی وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست ضد مذهب بودن، خصوصا مذهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.

وی قواعد ۱۱گانه و نیز گناه های ۹گانه ای را برای شیطان پرستان تنظیم کرده است ولی آنچه مردم بعدها از شیطان پرستان در جهان می بینند به هیچ وجه با این قوانین و گناه ها سازگار نبوده بلکه بر ضد آنها است در سال ۱۹۷۵ شخصی به نام مایکل آکینو از کلیسای شیطان جدا شد و معبدی را با نام معبد ست بنیان نهاد او برخلاف آنتوان لاوی به خدایی با نام شیطان اعتقاد داشت

شیطان پرستانی که از طریق کلیسای شیطان به شیطان پرستی گرایش پیدا کرده اند، از همه نظر چه از نظر سن، جنس، نژاد و اهداف، خواسته ها .و… با شیطان پرستانی که از طریق جادوگری و یا از طریق موسیقی جذب شیطان پرستی شده اند تفاوت دارند؛البته از نظر تعالیم و اعتقادات نیز کلیسای شیطان و موسیقی بلک متال اختلافات زیادی دارند

مثلا در مورد کلیسای شیطان، آنتوان لاوی در قوانین ۱۱گانه و آیات ۹گانه خود قربانی کردن انسان، قتل، تجاوز، حیوان آزاری و کودک آزاری را رد کرده است در صورتی که در موسیقی بلک متال همه جور جرم و جنایتی انجام می پذیرد و هیچ استثنا و مورد نهی شده ای وجود ندارد.

انجیل شیطان پرستان

پیروان فرقه لاوی در همین رابطه و در پی اجرای فرامین ضد انسانی و بسیار کثیف «انجیل شیطان» (کتاب کلیسای شیطان) برخی از امور ذیل را به مرحله اجرا در آوردند.

ترویج و استفاده جنون آمیز از موسیقی خشن متالیک و راک و گسترش روز افزون آن در سایر کشورهای جهان، استفاده و تشویق سایر اقشار به ویژه جوانان به استفاده از مشروبات الکلی و قرص های مخدر شیمیایی و روان گردان ها، ارتکاب به قتل به ویژه نسبت به نوزادان (با توجه به اینکه در آموزه های شیطان پرستی مدرن کودک خواری و تقدیم خون کودکان معصوم به شیطان باعث قدرت بیش از پیش شیطان پرست انسانی خود هستند.

توهین های گسترده و سازمان دهی شده به نماد کلیسا و روحانیت مسیحی در غرب که از نمونه های آن فحاشی و پاره کردن، صفحات انجیل در حضور بیش از چند هزار نفر تماشاچی یکی از کنسرت های شیطان پرستی می باشد

تبلیغ ارتباط های غیر اخلاقی اعضای خانواده ها نسبت به یکدیگر که یکی از فجیع ترین اقدامات ویرانگر گروه های شیطان پرست به شمار می آید.فضای کلیسا

مقابل دیوار غربی قرار گرفته پارچه سیاهی به روی آن کشیده می‌شود . بالای سر محراب ( روی دیوار) ستاره ۵ پر وارونه نصب می کنند . روی محراب دو شمع سیاه روی پایه ، خنجر مخصوص مراسم ، جمجمه انسان ، یک زنگ ، یک آتشدان و یک جام می گذارند / برای نور بیشتر از شمع های سیاه در گوشه‌های اتاق استفاده می کنند / یا از جمجمه انسان ساخته شده از مواد مصنوعی نیز استفاده می کنند.

خون: جام را با مایعی به رنگ قرمز پر می کنند ماهیت مایع اهمیتی ندارد زیرا که این مایع نماد خون قربانی‌ست.
آتش: آتشدان را درست در مرکز محراب قرار می دهند.
پوشش: تماماً سیاه همراه با ستاره ۵ پر وارونه آویخته بر گردن

آداب مراسم کلیسا

به ترتیب ذیل زنگ را به صدا درمی آورند: شش بار در جهت جنوب، شش بار در جهت شرق، شش بار در جهت شمال حال خنجر را بدست می گیرند به سمت پنتاگرام وارونه نشانه می روند و با لحنی دعایی نیایش را می خوانند بنام شیطان بزرگ و افتخار او ، لوسیفر من نیروهای تاریکی و قدرت شیطان را به درون فرا می خوانم.

با خنجر پنتاگرام وارونه‌یی در هوا رسم کن و آتش را بی‌افروز ، نیایش را ادامه می دهند آتش سیاه برافروخته و درهای تاریکی بر پاشنه خود چرخیده اند . روح سیاه و شیطانی کاین ظاهر شده ، کسی که از دوردست می آید تا خواست خود را بر فراز هستی بنا کند. بر حذر باش از گمراهی انسان که همواره همراه اوست از ابتدا تا نهایت . نظاره کن این منم خدای دیروز ، امروز و فرداها . نگهبان زمان و ابدیت .بی مانند .غرق در دانایی . بی همتا در توانایی .عناصر را بخوان تا مرا خدمت کنند و نیروهای طبیعت را امر کن تا تجلی آمال من شوند .بپاخیز من تو رامی خوانم . دوباره خنجر را به سمت پنتاگرام وارونه نشانه می روند و ادامه می دهند: کاین ، شیطان ، من قله‌ها را تصرف کرده‌ام . قدرت تاریکی در دستان من است . اکنون من در قالب تو خواسته‌های شیطانی‌ام را تجلی می بخشم ؛ پندار مرا با شکوه و عظمت باستانی تسخیر کن . مرا در لایه های نامریی و رمز‌آلودش تنها گزار . جام را در مقابل پنتاگرام وارونه بالا ببر ( بمنظور پیشکش ) و انگشت اشاره دست راست را درون ظرف ببر . انگشت را از ظرف خارج می کنند، دور لبه جام می گردانند (در جهت گردش عقربه‌های ساعت) و همزمان می خوانند: من از این جام می نوشم .من از زندگی می نوشم . قدرتهای نهفته در تاریکی مرا در بر گیرید

جام را یک نفس تا انتها می نوشند و ادامه می دهند: همراه با برترین نیروهای شیطانی و عمیق‌ترین قدرتهای تاریکی به جهان ماده باز می گردم تا شبی دیگر را تسخیر کنم . آتش را خاموش کن ، زنگ را در خلاف جهت ابتدایی به صدا در آور، شمع‌ها را خاموش کن.

منبع سایت شیطان پرستی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.