خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ببینید| کانادا پناهگاه عارفان دروغین و اختلاس‌گران فراری

کانادا از جمله کشورهایی است که بارها با درخواست قطعنامه های مختلف علیه ملت ایران در سازمان ملل، دشمنی خود با ملت ایران را به اثبات رسانده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، از جمله افرادی که به کانادا گریختند می توان به «محمود رضا خاوری، رئیس بانک ملی و متهم سه هزار میلیاردی»، «مرجان شیخ‌الاسلامی، متهم اصلی پرونده اختلاس پتروشیمی»  و «محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه انحرافیِ حلقه» اشاره کرد.

کانادا از جمله کشورهایی است که بارها با درخواست قطعنامه های مختلف علیه ملت ایران در سازمان ملل، دشمنی خود با ملت ایران را به اثبات رسانده است. همچنین این کشور متاسفانه در بحران تحریم شدید اقتصادی ایران در سالهای اخیر پناهگاهی برای افرادی شده است که با به یغما بردن پول ملت ایران از کشور گریخته اند.

از جمله افرادی که در این اوخر به این کشور گریخت محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه انحرافی حلقه است.

طاهری که به جرم آسیب زدن به روح روان و جسم بسیاری از شاگردان خود در زندان بود، در سالیان گذشته با علمکرد خود بارها با دادن خوراک تبلیغاتی به دشمان ملت ایران چون «بی بی سی» ؛ «صدای آمریکا» ؛ «شبکه من و تو» و … خدمات زیادی به دشمنان ملت ایران انجام داده است.

طاهری اکنون به دامن دشمن ملت ایران یعنی کانادا پناهنده شده است، دشمنی که به یاری آمریکا شتافته و این کشور را در اجرای شدیدترین تحریم ها علیه ملت ایران کمک کرده است.

منبع کانال عرفان های نوظهور
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.